Tervek nyárra


Épp a vonaton ültem, amikor is jött egy sugallat, hogy nekem blogolnom kell. Szóval ennek nem is volt különösebb oka egyszerűen csak annyi, hogy valamiről írnom kell. Nem tudom, hogy ez a nagy blogolós kedvem meddig fog tartani, de most mindenesetre tele vagyok inspirációval, és alig várom, hogy ezt egy-egy bejegyzésbe bele fektethessem. Ez a mai például erre egy jó kezdet. 


Szóval még inkább előhozva magamból a nyár imádót úgy döntöttem, hogy össze gyűjtök minden olyan dolgot, amivel a szünetemet tölteni szeretném. 

1. Rajzolni

Mivel az iskola egy normális gyerek életének nagy részét elveszi, így a szabadidős tevékenységekre iszonyatosan minimális jut, így az a célom, hogy nyáron rengeteget rajzoljak. Hogy befejezhessem az egyik rajzfüzetem, és minél jobban sikerüljenek olyan dolgok is, amik annyira nem mennek. Gondolva ezzel a festésre. Szóval az biztos, hogy a szünet az alkotásé lesz.

2. Írni

Ha már csak a blogos célokra is gondolok, akkor jó lenne szaporítani a bejegyzéseket, de nem valami tipikus mainstream posztokkal, mármint szeretnék értékeléseket hozni minél több könyvről, amit el olvasok, de első sorban szeretnék már valami egyedibbet létrehozni. Másrészről pedig én csak szeretek írni.

3. Napozni, fürödni

A két ilyen fantasztikus tevékenység, ami remélem az egész nyaramat jellemezni fogja, mert annyira baromira meleg lesz, hogy nem fogok akarni kilépni a medencéből. Légyszi! Imádom a meleget, konkrétan 25 fok alatt nekem minden hideg, így nekem a napsütés, és a vízpart maga a paradicsom.

4. Olvasni, olvasni és olvasni

Nem is könyvmolyról lenne szó  ha nem lenne az olvasás a terveim között. Van a Moly-on egy TBR listám, és elmondhatatlanul boldoggá tenne ha ennek a végére jutnák. Persze nem ringatom magam tévképzetekbe tudom, hogy addig még vagy száz másik könyvet fogok rápakolni, de a nagy része igazán elfogyhatna. A könyveket pedig most nem szeretném egyesével jellemezni, ha valaki kíváncsi rá ide kattintva megtekintheti. 

5. Kiélvezni minden egyes percét

Mikor végre nem kell időre kelni. Úgy osztani be az időmet, ahogy én akarom. Azzal tölteni a szünetet, amit a legjobban szeretnék csinálni. Kimenni késő este is, hisz holnap nem kell korán kelni. Minél több emléket gyártani. Találkozni a barátaimmal, játszani a kutyámmal, koncertekre menni, és a családdal lenni. Valamint ki sem ejteni a számon az iskolám nevét. Egyszerűen csak olyan apróságokat csinálni, amik maximálisan boldoggá tesznek.



Úgy, hogy kívánok mindenkinek brutál jó nyári szünetet! Élvezzétek a meleget, hogy vége nem kell fázni. Csináljatok minél izgalmasabb dolgokat, és legyen nagyon nyugis a szünetetek!
Ha pedig valaki még ugyancsak nem végzett velem együtt annak kitartást, mert már tényleg nincs sok hátra! xxx

2 megjegyzés:

Popular Posts