Februári olvasmányaim

Hello March, Bye Bye February #hellooctober LIFESTYLE Archive - LabsalliebeEbben az évben nem igazán sikerült még visszarázódnom a blogolásba és úgy az olvasásba sem, DE most úgy alakult, hogy az országos kényszerpihenő során jött egy sugallat, hogy miért is ne írhatnék egy bejegyzést.
Az elmúlt hónapokban kétszer futottam neki a havi olvasmányok összegyűjtésének, de egyszerűen sehogy sem sikerült ráéreznem a dologra annyira, hogy azt ki is publikáljam. Most viszont itt vagyok, égve a vágytól, hogy megosszam veletek miket is olvastam februárban.

Na de mielőtt tényleg rátérnénk az olvasmányaimra szeretném egy kicsit összegezni nektek a hónapot. *Nagy dobpergés* már a megjelenés napján megnéztem a moziban a Közel a horizonthoz filmet. Bármi, ami Danny Taylorral kapcsolatos számomra egy kincs, viszont sajnálatos módon a film messze nem adja át a könyv igazi lényegét. Szomorú, de csináltak egy egyszerű romantikus filmet, pedig a Közel a horizonthoz nemcsak erről szól. Ültem a moziban és azon gondolkodtam, hogy a forgatókönyvírók mégis milyen könyvet olvastak. Jó pár jelenet teljesen át volt írva, de jó párat nagyon jól felelevenítettek. Nem mondom azt, hogy nem tetszett, mert Jannik Schümann, khmm. nagyon is tetszett, és ez mégis csak életem legmeghatározóbb története, de azt hiszem nem mondok újat azzal, hogy a könyv az igazi csoda. Az egyik kedvenc jelenetem a filmből, amikor ez a csodálatos szám hallható, szóval ezt a dalt ajánlom ma nektek a bejegyzés további olvasásához. 


1. Vladimir Nabokov: Lolita

Régóta szerettem volna már elolvasni a könyvet, így izgatott voltam, mikor végre a kezembe vehettem. Sajnos nagyon sokáig tartott, mire a végére értem, pedig az eleje iszonyatosan tetszett. Imádtam az író stílusát, és ahogy a történet haladt előre  azt is különösen imádtam. Azonban valahol a könyv kétharmadánál már nagyon untam, és szinte már szenvedtem rajta. Sajnos nem hagyott bennem, akkora nyomot, mint vártam, így jött össze ez a csillagozás.
Csillagos értékelés:


2. Monica McCarty: A Harcos
Nagyon hiányzott már az Outlander, így esett a választásom erre a történetre. Egyébként tetszett, bár teljesen más, mint az Outlander világa. Néhol untam, alapesetben viszont nagyon kellemes szórakozást biztosított. A Lolita után pont egy ilyen könnyed, romantikus történetre vágytam. 
Csillagos értékelés:


3. Sandra Regnier: A sárkányok titka
Ez egy annyira nagyon alulértékelt könyv, pedig nekem annyira tetszik. Időutazás, kicsi történelem, humor és romantika. Nem értem, miért nincs ennek a könyvnek nagyobb népszerűsége, mert én iszonyatosan szeretem. Sajnálom, hogy a sorozat véget ért, Lee és Felicity igazán szerethető szereplők.
Csillagos értékelés: 



4. Lorraine Heath: A herceg szeretője
Image result for Lorraine HeathA ​herceg szeretője
Imádtam. Valamiért megvesznek kilóra ezek a történeteket, de egyáltalán nem bánom. Nagyon jókat nevettem rajta, iszonyú jól szórakoztam, szóval nem is kérdés, hogy mennyire szerettem. Imádom azokat a történeteket is, amikor a főszereplő nő kitűnik a tömegből, és nem lohol minden egyes férfi a nyomában, mintha ő lenne az egyetlen nőnemű egyed a földön.
Csillagos értékelés: 



5. Calia Read: Szétcsúszva
Nos az elején tetszett, vagyis hogy is mondjam, megvoltunk ezzel a történettel. A felénél aztán elspoilereztem magamnak, de ez nem rontott az olvasás élményen. Az biztos, hogy a vége egyáltalán nem tetszett, olyan értelmetlennek látom tőle az egészet. Lehet, hogy velem van a baj, hogy nem látom benne a nagy pszichológia és filozófiai értelmet, de egyszerűen nem igazán fogott meg ez a történet.
Csillagos értékelés:


6. Baráth Viktória: A főnök 2.
Aki szeretne visszarepülne 2017 augusztusába, hogy elolvassa mennyire imádtam A főnök-öt az ide kattintva megteheti. Iszonyatosan vártam erre a történetre, és pont ezért nem szeretnék ide semmit írni. Úgy érzem képtelen lennék spoiler nélkül megfogalmazni mit gondolok, szóval, aki kíváncsi a véleményemre ide kattintva elolvashatja a Moly-os értékelésemet.  
Csillagos értékelés: 


┄┄┄┄┄┄┄┄┄ 
Mint olvashattátok hat könyvet sikerült elolvasnom februárban, ami nem valami sok. Igyekszem visszarázódni az olvasásba, de valahogy nem igazán sikerül. Mindenesetre nagyon-nagyon jó volt ez a hónap, és nem is tudnék hirtelen kedvencet választani. A maga módján minden könyv igazán kiemelkedő volt, de talán A főnök 2-vel egy picikét elfogultabb vagyok. 
Kicsit klisének érezném magam, hogy jó márciust kívánják, mikor már majdnem a hónap felénél járunk, de azért remélem mindenkinek csodálatosan telik a tavasz (végre!), és azt is, hogy nem hagyjátok, hogy ez az egész vírus őrület mindent tönkre tegyen. xxx
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts