Blogprojekt #9 | Tengerek


Sziasztok! :)
Nagyon régen volt bejegyzés, pedig ezt tényleg nem így terveztem... Mindössze csak annyira nem volt semmi ötletem, nem jöttek a szavak az értékelésekhez, és valahogy nem működött velem együtt a Blogger sem. Ilyen szempontól pont jókor jött a Blogprojekt.
Az e havi projektre egy ilyen vizes témát választottunk, amikben olyan könyveket gyűjtünk össze, amiben a tenger, tó, folyó megjelenik. Az első napra a tengert választottuk, ami nekem most pont ideális mert pár napja jöttünk haza a nyaralásunkról. Amúgy is imádom a tengert, a sós vizet, és folyton azzal nyaggatok mindenkit, hogy nekem egy tengerparton kellene élnem. Ha pedig könyvekről van szó, meg is nyitottam az olvasási listámat Moly-on és elkezdtem böngészni a könyveket, amikben ez a kedvenc dolgom megjelent.


E. Lockhart: A hazudósok
Fhú emlékszem mennyire el akartam olvasni én ezt a történetet, és arra is, hogy aztán mennyire megbántam, hogy elolvastam. Vicces, mert már alig emlékszek rá, persze a nagy csattanó igen is megmaradt. Tudom, hogy van egy elvont, titokzatos vonala. Az egész történet pedig olyan mintha a végét berakták volna a darálóba, hogy mindent összezúzzon. Lehet, hogy az én hibám, hogy nem tetszett. Lehet, hogy már tetszene. Őszintén nagyon sokat gondolkodom egy újraolvasáson. Az viszont, hogy egy magánszigeten játszódik, azzal együtt jár a tenger is. Másrészt a borítója is gyönyörű

Képtalálat a következÅ‘re: „reading on the beach”Kendall Kulper: A tenger boszorkánya
Talán erről volt a második értékelésem a blogon, de azt már nem találjátok meg, mert egyszerűen borzalmas volt. Mindenesetre ebben hasonlított a könyvre is, mert ki nem állhattam. Tele van ellentmondásokkal, amikben az írónő saját magát cáfolja meg. Nagyon rossz könyv volt. Azóta is eladóként van megjelölve a könyvlistámon, de valahogy senki sem akar megszabadítani tőle. Lehet, hogy majd rásózom valakire. Az biztos, hogy a cím, és a történet helyszínei is megfelelnek a Blogprojekt témájának.

Katja Millay: A nyugalom tengere
Eme könyv csak a címe miatt került fel erre a listára. Én amúgy nagyon szerettem ezt a történetet, és imádtam olvasni. Elvont volt, titokzatos és kicsit melankolikus. Imádtam a sajátos gondolatait és, hogy lassan bontakozott ki a történet. Igazán jó olvasmány volt.

Rick Riordan: A szörnyek tengere
Van pár barátom, akik imádják Percy Jackson történetét. Aztán pedig ott vagyok én, aki a harmadik után nem bírta végig olvasni. Nem azért mert rossz lett volna, lényűgözően zseniális, egyszerűen csak nem nekem való. Igazából nem tudom bekategorizálni miért nem, talán azért, mert túl fiatalnak találtam a szereplőket, de például a HP-ban ez nem zavart, szóval ez is kilőve. Egyszerűen nem nekem való, és nem hiszem, hogy valaha tovább olvasom.

┄┄┄┄┄┄┄┄┄

Ennyi könyvet sikerült összegyűjtenem, amikben úgy éreztem, hogy igazán fontos szerepet kapott a tenger. Mindenesetre bár most is a tenger mellett lehetnék, mondom én, hogy ott kéne laknom. De ha már nem vagyok ott, örülök, hogy pár olvasmányban visszaköszön rám.

A Blogprojekt további résztvevői:

Minden tagunkat felsoroltam, de sajnos az e havi számban sem ért rá mindenki. Ne feledjétek megnézni a többiek bejegyzéseit is, holnap pedig újabb bejegyzéssel jövök! xxx





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts