Brianna Jean: The rise of monsters


“What ​do you do when the world hardens you? When looking in the mirror becomes too painful and using your fists to let the anger breathe isn’t enough anymore? You either drown and die in your own bullshit or you fight to survive.”

Annalise. Lanier. Cabe. Quint.

One fought undaWherground to make money in the slums of New York City. One lived with crippling guilt, swimming in self-hatred. Another fell in love with a ghost, losing himself to his dedication, while the last spent centuries alone, fighting for control of his own mind.

Unforeseen circumstances bring the four of them together, sparking to life an unwanted bond, igniting new and foreign power in their veins, and bringing forth more questions than answers.
Thrown into a game they don’t want to play, they’ll have to rely on each other to find the truth.

Angels. Demons. A war for human territory.
From the ashes of their pasts, monsters will rise.

Kiadás: 2020, Magánkiadás
Goodreads: 4,4
〰〰〰〰〰〰

A korona vírus miatt rengeteg író tette ingyen letölthetővé a könyvét. Ezt lehetőséget kihasználva három fantasy könyvet is letöltöttem, hogy gyakoroljam az angolul olvasást. Az első ilyen könyv a The rise of monsters volt. A bejegyzéshez illő dalt pedig az írónő spotify listájáról választottam.

Nos nagyon izgatott voltam a könyvtől. Csupa jó érzéssel kezdtem neki, hogy tele lesz majd angyalokkal, izgalommal és egy igazán jó fantasy könyv lesz. Ezek alapján ez egy jó könyv lehetne, és a hangsúly itt tényleg azon van, hogy lehetne. 

Nem szeretek negatív értékeléseket írni, mert értékelem minden író munkáját, időt szántak rá, leírták, kiadták, meg minden. Szóval a legnagyobb tisztelet mellett, őszintén elmondom, hogy akadtak problémáim a regénnyel. A Goodreads-es értékelések hihetetlenül jók voltak, azonban bármennyire is próbáltam egyszerűen nem tudtam szeretni.

,,It was nice to meet you boys, but I've got a bottle of vodka at home that's screaming my name''

Szóval van egy nagyon badass főhősnő, akit már annyira szeretett volna erős főhőssé tenni az írónő, hogy végül csúfos kudarcot vallott és kaptunk egy nyafogó kislányt. Annalise-nak megvolt minden az elcseszett gyerekkorból, az árvaságtól kezdve a bántalmazásig. Úgy érzem ezzel nem árulok el nagy titkot, mert már az első fejezetekben rájövünk, hogy mit miért tesz ez a lány. El kell mondanom, hogy nem sikerült megkedvelnem ezt a hölgyeményt. Előadta, hogy bármire képes, tulajdonképpen viszont csak egy kész szerencsétlenség volt. Én szeretem ha a csajkarakterek nem visszahúzódok, és igenis ki merik mondani, hogy a nőknek is vannak szükségleteik, de itt Annalise az így, úgy érzelemmentes szex mindennel már inkább csak idegesített.

A történet másik mozgatórugói a srácok. Akik egytől-egyig szexik, remekül néznek ki, és természetesen Annalise mind a hármat akarja. Tipikus kliséé. Na, de. Először kissé összezavarodtam a srácokban és kissé össze is kevertem őket, de ez mind sem számít, mert aztán rendet raktam és sikerült elkülönítenem őket. Quint, Lainer és Cabe. Quint a kedvencem, mert vicces volt, és nagyban megvédte a könyvet attól, hogy egy kész katasztrófa legyen. Egyébként az nagyon-nagyon tetszett, hogy mindegyiküknek volt tetkója♥

,,Hmm, let's test out that theory, baby. You bring the Angel and I'll bring the Devil - we'ss see what happens, when heaven and hell meet in the flesh.''

A három srác azt a feladatot kapta, hogy keressék meg a lányt, legyenek mellette, de különben ők sem tudnak róla semmit, kivéve Cabet, akinek tíz éven át voltak látomásai róla. Szóval megtalálják a lányt, majd jön kétszáz oldal, konkrétan a semmiről!!!!

Eegyáltalán nem túlzok, egyszerűen hihetetlen, hogy mennyire üres ez a könyv. Tele van felesleges oldalakkal, amik az égvilágon semmit nem adnak hozzá a történethez. Annalisetól mást sem hallani minthogy, ott ül a csili-vili penthouseban alig várva, hogy megtudja mégis mi történt vele miközben ő a két lábon járó ellentmondás: mondjátok el már nekem, hogy mi a szar történt velem, de hagyjatok is békén, mert ez a szar történt velem. Szóval a nagy beszélgetéseket pár oldal alatt letudják, aztán majd nyavalyognak és lelkiznek a semmiről!!!

A könyv vége lehetne izgalmas, ha mondjuk a közepénél történt volna meg. Úgy lett volna története, és még talán érdekes is lett volna. De így, hogy az utolsó jelenetbe akarta beleszőni a fantasyt az sajnos szörnyű. Egyszerűen hihetetlenül kiszámítható volt. Mikor kiderültek a családi kapcsolatok, és megjelentek más szereplők, tudtam mi fog történni. Az írónő nagyon rákészült arra, hogy ő most valami nagyon izgi függővéggel zár, de ha valaki jó pár oldallal korábban megkér, hogy írjam fel mi lesz a könyv utolsó mondata, megnyertem volna az ötös lottót, mert szóról-szóra egyezett volna.

Csillagos értékelés:


Kiolvastam egy könyvet, kissé nehézkesen, bár mégsem tudom annyira lecsillagozni. Quintet valóban kedveltem, és valahol az egy harmadánál még érdekes is volt, azonban sajnos ez minden. Viszont a spotify lista is elég jó volt, és mivel még talán lennék olyan elvetemült is, hogy elolvasnám a következő részt, ezért egyszerűen meg kell adnom a három csillagot.

Kinek ajánlom? Őszintén szólva nem tudom. Az biztos, hogy nem mondom azt, hogy ne olvassátok el, hiszen attól, hogy nekem nem tetszett, nektek még tetszhet. Egyébként az angolul olvasással nem akadt különösebb gondom, nekem van egy szótáram a Kindle-en, így bármi szavat, amit nem értettem könnyedén le is tudtam fordítani, így csak néha futottam bele akadályokba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts