Féléves Könyves Kiakadás book tag

El vagyok késve, ami nem újdonság, mert bizony elég gyakran mindig elkésem. Erre a tag-re, Felhő (moly, blog) hívott ki még hónapokkal ezelőtt. Szóval első sorban szeretném megköszönni neki, hogy kihívott :)

Be kell, hogy valljam nagyon sokat gondolkodtam azon, hogy elkészítsem-e ezt a tag-et hiszen az év első fele olvasás terén kicsit olyan volt, mint egy mélyrepülés. Viszont imádom a booktageket, és bár két hónapot kések vele, csak olyan  könyveket említek majd, amiket június 30-ig olvastam.

 
1. Az idei év eddigi legjobb könyve
Nem tudok választani. Egyszerűen olvastam jó pár nagyon jó könyvet, és sok-sok rosszat is.

2. A legjobb folytatás, amit idén eddig olvastál.
T. M. Frazier Tyrant. Már az első részt is imádtam, és nem bírtam tovább várni, ezért úgy döntöttem, hogy elolvasom angolul a második részt. Szerencsére pedig ez sem okozott csalódást. Imádom Kinget és Doe-t ♥

3. Egy új megjelenés, amit még nem olvastál, de szeretnél 
Most az Outlander 6. része jut elsőként az eszembe, főként amiatt, hogy a sorozat ennyire elspoilerezte. 

4. Az év második felének legjobban várt kiadása
Baráth Viktóriától az Orosz Rulett és az új Sarah J. Maas sorozat első része.

5. Legnagyobb csalódás
Sajnos úgy érzem, hogy túl sok volt, de talán a legnagyobb csalódás Laini Taylortól a Dreams of Gods and Monsters. 
6. Legnagyobb meglepetés
Suzan Elizabeth Phillipstől a Csak te kellesz. A borító miatt nem vártam sokat a könyvtől, pedig nagyon-nagyon jó volt, igazán kellemes szórakozás. 
7. Új kedvenc író (debütálás, vagy csak számodra új) 
Nem tudnék ilyet mondani, úgy érzem megismertem pár igazán tehetséges írót ebben a félévben, de ahhoz, hogy egy írót kedvenccé tudjak avatni több könyvét is el kellene olvasnom.

8. A legújabb fikciós szerelmed
Nos nálam ahhoz, hogy valaki a fikciós szerelmem legyen szintén több könyv kell, és idén nem igazán olvastam olyan sok sorozatot, de ha választanom kell, akkor Lucast mondanám a Thorne Hill sorozatból.

9. A legújabb kedvenc szereplőd
Új kedvenc szereplőm sem lett a fenti okok miatt.
10. Egy könyv, ami megríkatott.
Egy kezemen össze tudom számolni hány könyvön sírtam eddig, és ebben az évben még nem gyarapodott a lista.

11. Egy könyv, ami boldoggá tett
A csábítások és csemegék és a Fiatal szerető. Nagyon sokat nevettem ezen a két regényen. 

12. Kedvenc könyvadaptáció, amit idén láttál
A remény rabjai. Ezer és ezer éve szerettem volna megnézni már a filmet, és júniusban végre megnéztük. Valóban zseniális, és nem véletlen, hogy a világ legjobb filmjének van titulálva. Könyvben még nem olvastam el, mert igazság szerint leginkább csak ez a novella érdekelne, de talán egyszer majd ezt is megejtem.

13. A legszebb könyv, amit vettél, vagy kaptál.
Siralmasan kevés könyvet vettem, és kaptam, szóval efelett a pont felett el is siklom. 

14. Milyen könyveket akarsz mindenképpen elolvasni az év végéig
Van egy listám molyon, és megfogadtam magamnak, hogy csak onnan olvasok könyveket, csak hát ez a lista folyamatosan bővül. Valamiért szeretném elolvasni a Briliáns barátnőmet, a Mások sorozat harmadik részét szeretném megejteni angolul, és a Kisasszonyok folytatását. Viszont amit nagyon-nagyon szeretnék elolvasni az nem más, mint A Keresztapa. Ezen kívül sok más könyvet jó lenne elolvasni, de úgy, mint életem többi területét, ezt sem szeretem előre megtervezni. 


Ennyi lett volna a tag. Még egyszer nagyon szépen köszönöm Felhőnek, hogy kihívott, és bocsánatot is kérek azért, mert ilyen sokáig tartott.
Úgy érzem egyáltalán nem racionális, hogy erre még bárkit is kihívjak, hiszen bizonyára mindenki aki meg akarta csinálni, már megcsinálta. Én mindenesetre jól szórakoztam, és jó volt egy kis visszatekintést tartani az év első felére. Ha esetleg valaki kedvet kapott hozzá, nyugodtan készítse el :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts