Blogprojekt #6 | Egymásnak ajánlva 3. nap


Sziasztok! :)
A Blogprojekt utolsó napjára a filmeket hagytunk. Imádok filmeket nézni és rengeteget nézek is, így nagyon kíváncsi voltam, hogy mi újat választanak nekem. 
Beatrice választott nekem, és egy idő után meg is lett, hogy mi az, amit még nem láttam. A nekem ajánlott film, vagyis inkább sorozat a Sherlock lett. Már régebb óta ismerem a sorozatot, de még sosem láttam. Magában az első rész a másfél órás hossza miatt simán felér egy filmmel.

Valahogy ebben a hónapban nem sok iskolán kívüli dologra volt időm, így az egész Blogprojektes feladatok az utolsó pillanatban csúsztak csak be. 


A sorozatot csak ma néztem meg, mert egyszerűen eddig nem vitt rá a lélek. Tudom, hogy ez így elég rossz hozzá állás, de nem nagyon voltam krimi hangulatban. 
A sorozat 2010-ben indult, és összesen négy évadot élt meg. Az IMDb pontozás 9,2 ami egy fantasztikusan jó értékelés. 
Igazából mindig is kíváncsi voltam a sorozatra, hisz eddig csak jót hallottam róla. Mikor elkezdtem nézni kicsit furcsálltam a kezdést. Aztán iszonyatosan megtetszett Benedict Cumberbatch alakítása, valljuk be ő eléggé a magáévá tette Sherlock Holmes karakterét. Meglepően jó lett a szereplő válogatás, bár nekem Robert Downey Jr. egy sokkal jobban kedvelt Sherlock Holmes.
Tetszett a sorozat, de sajnos nem tudok róla ódákat zengeni, de ez csak az én hibám. Biztos, hogy megfogom nézni ha több időm lesz és olyan kedvem, mert borzasztóan érdekesnek tűnik. Érdekes volt ez a rész, és a vége is tetszett. Külön kiemelném, hogy imádtam a helyszíneket is. Nagyon jó sajátos hangulata volt mindennek.
Viszont nem mindig kötött, amit sajnálok. Nagyon is közre játszott, hogy nem igazán volt rá hangulatom, de valahogy mostanában kevés minden kötött le filmek és sorozatok terén.
Összeségben pedig örülök ennek a választásnak, mert ha Beatrice nem ezt ajánlja nekem, akkor lehet, hogy soha sem néztem volna meg.


Én Lilinek választottam, még pedig a Halálos iramban c. filmet. Hatalmas kedvencem ez a filmsorozat, és mivel ezt Lili sem látta úgy éreztem, hogy ez egy tökéletes ajánlás lehet. 
Apró problémám van amúgy a magyar szinkronhangokkal, mert vannak benne elég idegesítőek, de ettől eltekintve én ebben a filmben semmi hibát nem látok. Lili véleményét pedig ide kattintva megtaláljátok.
Ennyi is lett volna az e hónapi Blogprojekt. Bevallom nekem ez volt az egyik kedvenc témám, remélem a többiek is ugyanígy élvezték! :)
Ne feledjétek, hogy következő hónapban is lesz projekt, amikor pedig egy újabb témával jövünk. xxx



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts