Leiner Laura: Egyszer

Hú nem is tudom, hogy kezdjem ezt a bejegyzést. Miről áradozzak először? Leiner Lauráról, vagy az Egyszerről?

Mindegy, egyszerűen csak bele kezdek. 
http://leinerlaura.hu/2017/05/18/az-egyszer-utan/
Bexi kezd besokallni a popszakmától. A lehetőség, hogy folytathatja tanulmányait, ráadásul olyasmivel foglalkozhat, amit igazán szeret, miközben megmaradnak neki a barátai, Aszádék, Antiék, Körte és persze a legfontosabb, Nagy Márk… túl szép, hogy igaz legyen. 
Azután az őrült hét után a balatoni nyaralóban minden megváltozott, Bexi és Nagy Márk kézen fogva léptek be, hogy együtt nézzenek szembe a kiadó tulajdonosával, de nem biztos, hogy a kapcsolatuk kibírja mindazt, ami rájuk vár.

A történetünk, elég ütősen kezdődik, számomra már megint olyan volt, hogy a mély vízbe lettünk dobva és nem tudunk semmi. Nem tudjuk mennyi idő telt el, nem tudjuk mi is történt akkor a Balatonon és nem tudjuk, hogy akkor most mi van Márkkal és Bekivel. 
Nem hazudok és bevallom, hogy az első oldalaknál borzasztóan ideges voltam. Elegem volt, hogy ezt a történetet csak húzni, vonni lehet, ez már nagyon idegesített.
Aztán úgy újra megint csak beindult a történet, és akkor már megint azt éreztem, hogy én ezért szeretem Leiner Laura könyveit, pontosan ezért. 
Egyszerűen megint ott volt minden, ami egy jó könyvbe kell. Annyira vicces volt megint ez a könyv. A humor az, ami bebizonyítja, hogy miért is szeretem az írónő könyveit, fantasztikus, hogy ilyen jókat tud írni.
A történetünk egyébként egyszerűen csodálatos és mivel megfogadtam magamnak, hogy ez egy spoiler mentes értékelés ezért nem megyek bele a történetbe. Imádtam az elején azt a kis visszatekintő részletet, ami bemutatta, hogy hogyan is kezdődött a Bexi karrier, nagyon jó volt olvasni. Arról, ami pedig később történt egyszerűen elég annyi, hogy a problémák zseniálisan, de azért kiszámíthatóan meg lettek oldva. Megértettük a miérteket és mindennek úgy kellett lennie, ahogy kellett. 

🙌🏻 #bexisorozat #egyszer
A szereplőkkel, most is maximálisan megvoltam elégedve. Talán mindenkit is sokkal jobban szerettem, mint az első részben. Beki sokkal jobb fej lett szerintem, bár a sok önfeláldozó szerepe nekem néha kicsit sok volt. Márk tényleg igazán aranyos ebben a részben is, de mindegyikben az, számomra az ő karakterében nincs semmi ellenszenves. Körte még mindig piszok jó fej, baromi aranyos, hogy így figyel Bekire. Daniellát én nagyon bírom, iszonyú nagy tag a csaj a Fogd be Aszád-dal együtt. Evelin karakterét nagyon szeretem a történetben és, most is nagyon jó barátnője volt Bekinek. Lili és Anti szerintem nem kapott túl nagy szerepet, ebben a történetben, de annyira nem bántam, ez a rész valahogy más volt a többitől. Gerit még mindig utáltam, ez viszont sosem változik.


A könyv amúgy egyszerűen csodálatos volt. Rengeteget mosolyogtam és nevettem rajta. Tudtam örülni, tudtam szomorkodni és a legfontosabb, hogy áttudtam érezni. Nem érdekes, hogy voltak benne olyanok, hogy ez már volt az előző részekben, vagy ez túl SZJG-s, egyszerűen az írónő stílusától igazi a történet. Minden tekintetben ez volt a legmeghatóbb az összes rész közül, a végén mérhetetlenül szomorú voltam, mert már megint vége lett egy Leiner Laura sorozatnak, de annyira aranyos lett a befejezés, hogy arra gondoltam, hogy  ezen nem lehet szomorkodni. Olvassa el mindenki!
Imádtam ezt a részt, igazán megható, csodálatos és aranyos lett.

Azért szeretem Leiner Laura könyveit, mert annyira megtudja ragadni ezt YA világot. Annyira jól ír, szerintem baromi tehetséges. Minden történet ad valamit nekem is. Emlékszem milyen érzés volt anno befejezni a SZJG-t és ilyen volt most is a Bexit, egyszerűen nem akartam, hogy vége legyen.
Tényleg köszönöm, hogy minden félévben egy új könyvvel vesz le a lábamról! Egyszerűen a könyveit nem lehet megunni, bár nem is akarom.
Köszönjük a csodálatos könyveket! #szeretjukazirononket

Értékelésem: 5/5

Kedvenc idézet választása baromi nehéz, rengeteg az ahw pillanat és a nevetés hatására nehéz kiválasztani egy idézetet, éppen ezért én most azon kedvenceimet hoztam, amik nem tartalmaznak cselekményleírást.

,,-Gitározom, komponálok, jegyzetelek...
-Jegyzetelsz?- kérdezte, miközben agyoncsapott egy szúnyogot a tetovált karján.
-Aha
-És mit jegyzetelsz, kedves Budai Rebeka?- vigyorodott el''

,,-Hiányoztál, te lány"

,,-Ne haragudj- szóltam halkan.
-Én is elnézést kérek- közölte Márk.
-Édesem, te semmiről sem tehetsz''

,,-Sziasztok!- köszöntem a lépcső tetejéről.
-Guten Abend!- intett anyu szórakozottan.''
(képek forrása: tumblr)

2 megjegyzés:

Popular Posts