Márciusi és áprilisi olvasmányaim

welcome may | Tumblr
Mielőtt bele kezdenék el kell mondnom, hogy utálom az új blogger szerkesztési felületet. Az előző bejegyzésnél a hajamat tudtam volna tépni attól, hogy semmi sem ott volt, ahol lennie kellett volna, és semmi sem működik úgy, ahogy én azt szerettem volna. Nem bánnám, ha visszatérnénk a régi megszokott bloggerhez, ami szerintem sokkal több lehetőséget nyújtott. Szóval szerintem ez remek kezdés volt, mert a jelenlegi apokaliptikus helyzetünkben az én legnagyobb problémám a blogger:)
A március egyébként megszokott módon kezdődött, egy hétig a rendes kerékvágás szerint jártam iskolába. Aztán hirtelen bezárták a sulimat, mindenki karanténba vonult, és azóta is itt vagyunk. Őszintén szólva én imádok itthon lenni, és végre azt is átélhetem milyen magántanulónak lenni. Elmerülök a filmek világában, végre visszazökkentem az olvasásba is, szóval nálam minden remek. Valószínűleg a hozzám hasonló antiszociálisok így vannak ezzel. Egy kicsit azonban már én is kezdtem unni ezt szinte fantasyba illő helyzetet, de mivel most ez van, szerintem ebből kéne kihoznunk a legtöbbet.
Mielőtt pedig túl filozofikussá válnék, térjünk át a bejegyzés valódi lényegére. Eredetileg egyébként külön bejegyzést akartam volna a két hónapból, de egyszerűen nem volt kapacitásom külön közzétenni, így most két hónap olvasmánya következik.

M. G. Brown: Lángoló rózsaszirmok
Én igazán szeretem ezt a sorozatot, a maga nyers és dilinyós stílusával. Ezzel a résszel akadtak pici problémáim, főleg a Daniel és Cathy konfliktusát gyűlöltem, de utána nagyon jó volt a könyv. Itt-ott picit hosszúnak tűnt, felesleges oldalakkal, de összességben szeretem ezt a világot, a dilis szereplőivel együtt. Nagyon sokat nevettem rajta, és alig várom, hogy a következő részt is elolvashassam.
Csillagos értékelés:

Baráth Katalin: A fekete zongora
Nagyon ötletes könyv volt. Szeretem a krimiket, az 1900-as években játszódó történeteket és Adyt is, így tudtam, hogy muszáj ezt is elolvasnom. Az elején még nem sejtettem, hogy ki is lesz a gyilkos, de a felénél már elkezdtem gyanakodni. Veront imádtam, és a végén sajnáltam, hogy így viselkedtek vele. Egyelőre még nem döntöttem el, hogy tovább olvasom-e, de talán majd egyszer folytatom.
Csillagos értékelés:

T.M. Frazier:Tyrant
Háááát ez $@!% csodálatos volt!!!
Nem tudom mégis miért vártam eddig azzal, hogy elolvassam angolul, de mindegy is, a lényeg, hogy most végre megtettem.
Jó igaz, hogy az első rész jobban tetszett, de ez nem változtat a tényen, hogy mennyire imádom Kinget. Istenem, ő és Doe annyira tökéletesek együtt♥. Nagyon sajnáltam, hogy könyv első felében olyan kevés közös jelenetük volt, de a vége mindenért kárpótolt.
Szinte le sem tettem a könyvet, csak megállás nélkül olvastam annyira kíváncsi voltam mindarra, ami Doe-val történt. Voltak ott nem kis meglepetések, és így egy rohadt jó folytatás volt. Preppy egy kincs, még ha jó pár jeleneten majd elsírtam magam... A vége pedig tényleg zseniálisan tökéletes volt.
Szóval nem is szaporítom tovább a felesleges szavakat, egyszerűen imádom ezt a sorozatot♥
Csillagos értékelés: 

Charles Bukowski: A semmitől délre
Igazából még decemberben kezdtem neki, de mivel ezek novellák itt-ott olvastam csak bele. Imádom Bukowskit! Egyszerűen hihetetlen zseni, és annyira őszinte. Voltak olyan novellák, amik annyira nem tetszettek, de voltak olyanok, amiket egyszerűen imádtam. Imádom Bukowski humorát, és azt, hogy hihetetlenül tudok vele azonosulni (bár nem tudom ez mennyire jó rám nézve:D), de egyszerűen lenyűgöz ez az ember.
Csillagos értékelés:


Brianna Jean: The rise of monsters
A könyvről írott értékelésemet ide kattintva megtaláljátok.

Amy Harmon: Arctalan szerelem
Nagyon szerettem ezt a könyvet, minden egyes fájdalmas momentumával együtt. Annak ellenére is, hogy jó párszor megszakadt rajta a szívem. Évek óta 'kerülgettük' egymást ezzel a regénnyel Moly-on, és nagyon örülök, hogy most végre elolvastam. Úgy érzem felesleges bármit is mondanom erről a történetről, mert már annyian megfogalmazták előttem minden vele kapcsolatos érzésemet. Annyira magamra ismertem Fernben, és bár nekem nincs senki, akibe ennyire szerelmes lettem volna, esetleg csak maga a szerelem érzése. Mindenesetre ahogy azt olvastam, mennyi romantikus könyvet olvas, és hogy maga is ír, az rettenetesen olyan volt, mintha csak magamról olvasnék. Teljes szívemből ajánlom.
Csillagos értékelés: 

Vi Keeland: A vetélytárs
Kellett valami könnyed, kiszámítható történet az Arctalan szerelem után. Bármennyire klisé is, egyszerűen imádom Vi Keeland stílusát. Nem várok el a könyveitől sokat, egyszerűen csak szórakozni akarok egyet, erre pedig minden regénye tökéletes.
Csillagos értékelés:


Tara Sivec: Csokoládéimádok 1-2
Borzasztóan sokat nevettem ezen a sorozaton, és talán éppen ezért szerettem olyan nagyon. Egyáltalán nem egy világmegváltó történet, és lehet, hogy néha magával a könyvvel kólintottam volna fejbe a szereplőket, mégis imádtam. Könnyű volt vele haladni, és szórakoztatott. A szereplők hihetetlenül dilisek, és szerencsétlenek, de imádtam! Szívesen olvasnék még ehhez hasonlót.
Csillagos értékelés:


V. E. Schwab: A mágia árnyalatai sorozat
Nagyon-nagyon örülök, hogy végre ezt is elolvassam. Ez már megint egy olyan könyv volt, ami már régóta esedékes volt nálam, és most végre ezt is kihúzhatom a listámtól. Nagyon szerettem ezt a történetet, imádom a világ elrendezését, szóval remek fantasy.
Csillagos értékelés:


Charles Bukowski: Tótumfaktum
Imádom Bukowskit, de szerintem ezt már mondtam. Minden könyvében van egy olyan gondolat, amivel teljes mértékben tudok azonosulni, és egyszerűen betalál. Bár ebben a könyvben konkrétan voltak olyan részek, amit már olvastam a Semmitől délre-ben, de ettől még ugyanúgy szerettem.
Csillagos értékelés:


Julia Quinn: Miss Miranda Cheever titkos naplója
Bárcsak hamarabb rátaláltam volna Julia Quinnre. Sokszor elkap a hangulatot, mikor valami régi korban játszódó szerelmi történetre vágyom, és mivel az írónőnek rengeteg ilyen könyve van, biztos hogy még sokszor fogok hozzá nyúlni. Nagyon szerettem ezt a történetet, bár a végén akadtak vele problémáim, de összevetve nagyon jól szórakoztam rajta. Kikapcsolódásnak tökéletes.
Csillagos értékelés:


Emily Goodwin: Thorne Hill series 1-4
Imádtam! Zseniális ez a sorozat, és igazán megérdemelne egy magyar fordítást is, mert nagyon megéri elolvasni. Imádtam a hangulatát, és nem is értettem, hogy miért nem olvastam hamarabb boszorkányos könyveket. Igazi couple goals ez a könyv, és fhú rettenetesen szerettem. Alig várom, hogy az ötödik részt is elolvashassam.
Csillagos értékelés: 

Vi Keeland: Fiatal szerető
Egyszerűen szeretem Vi Keeland könyveit, bármennyire is tudom, hogy messze nem egy világmegváltó történetek, és nem nyújt semmi mást, csak szórakozást, de azt piszkosul jól.
Én nagyon örültem ennek a témának, hiszen mindig is igazságtalannak láttam, hogy miért normális, hogy egy férfi egy fiatalabb nővel kezd, és az miért furcsa, hogy ha egy nő tesz ugyanígy. (BTW az olvasás alatt végig az Újra otthon film jutott eszembe, mert azt is egyszerűen imádtam).
Nagyon jó könyv volt, tényleg nem bírtam letenni, mert annyira kíváncsi voltam arra, hogy mi történik a következő oldalakon.
Nagyon megkedveltem a szereplőket, és nagyon sok olyan gondolatuk volt, amik számomra nagyot ütöttek. Például, ahogy Ford tanította meg Valentinának hogyan sz*rja le mások véleményét.
Nagyon sok kedvenc jelenetem volt, nagyon jókat nevettem rajta, és a vége hihetetlenül édes volt. Annyira szívesen olvastam volna még tovább, és olyan csalódott voltam, mikor véget ért.
Csillagos értékelés: 

Rejtő Jenő: Tizennégy karátos autó
Az eleje tetszett, és a vége is, azzal akadt problémám, ami a közepén volt. Egyszerűen nem kötött le annyira, mint azt szerettem volna, pedig csodálatos helyszíneken játszódik. Ez volt a második könyvem Rejtőtől, és bár nem mondom, hogy rossz volt, de Vanek úr engem nagyon idegesített.
Csillagos értékelés:

┄┄┄┄┄┄┄┄┄
Olvasásból nem volt hiány, és egyszerűen imádtam ezt a két hónapot. A két hónap során az égvilágon semmit sem tanultam, de hála isten kiderült, hogy nem is kell érettségiznünk. Így most már élvezhetem a jól megérdemelt nyári szünetem. :)
Szép májust mindenkinek! xxx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts