Blogprojekt #6 | Egymásnak ajánlva 1. nap


Sziasztok! :)
Újra elérkezett a Blogprojekt, ami mindig egy jó kis posztdömpinget ad a blognak, ez pedig jelenleg rá is fér. Az idei témát már az előző hónapban kitaláltuk, és ez pedig nem más, mint az egymásnak való ajánlás. Nekem a projekt egyik legpozitívabb tulajdonsága, hogy rengeteg jó könyvet ismerhetek meg a többiek által. Így szerintem nem is lehetett volna aktuálisabb, hogy egymás ajánlására nézzünk egy filmet, hallgassunk meg egy zenét és olvassunk. A plusz érdekesség pedig, hogy a nevek és az ajánlások ki lettek húzva így teljesen a véletlenen múlott, hogy kinek ajánlunk és kik ajánlanak nekünk.
Az első nap témája pedig nem más, mint a zene


Nekem Vhrai a Libbelum blogról választotta a zenét. Ez pedig Nightwish: Nemo c. száma volt. 
Előzetesben nekem egy elég sajátos zenei ízlésem van, műfajokból jöhet minden, de egyébként nagyon válogatós vagyok. 
Ezt a zenét egyáltalán nem ismertem, sőt még az előadót sem. Reménykedtem, hogy tetszeni fog, de annyira nem nyűgözött le. Valahogy egyáltalán nem az én stílusom, de igazából azt se tudnám belőni, hogy mi is az én igazi kedvenc zenei stílusom. Ez a szám viszont egyáltalán nem került közel hozzám. Nagyon kevés női előadót szeretek és így az énekesnő hangja sem lopta be magát a szívembe. Az első hallgatás után meghallgattam még egyszer és úgy már egy picivel közelebb került hozzám, de még így se tudom rá azt mondani, hogy tetszett.
Sajnálom, hogy nem tetszett az első ajánlás, de hát nincs mindannyiunknak egyforma ízlése. 
Az én ajánlásom pedig szintén Vhrai-nak volt. Szerintem mindkettőknek nehéz volt olyan dalt, választani amit a másik nem ismer. Így végül harmadik próbálkozásra egy olyan dalt választottam, amit viszonylag kevesen ismernek.
Az én ajánlott dalom, pedig XXXTentacion: Garette's Revenge c. száma volt. Én nagyon szeretem ezt a dalt, és azt az egész nyugis stílusát. Ahogy pedig már fentebb említtettem nagyon kevesen ismerik, ez miatt pedig nagyon szívesen ajánlom másoknak.
Ha pedig kíváncsiak vagytok, hogy tetszett Vhrai-nak a dal, ide kattintva megtaláljátok az ő bejegyzését. 




A Blogprojekt résztvevői: 
Libellum


Ennyi is lett volna ez a mai rövidke bejegyzés. Holnap pedig avval a könyvvel jövök, amit Lili ajánlott nekem.
Legyen szép estétek! xxx



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts