Képzeletbeli bakancslistám


Sziasztok! :)
Még az év eleji bejegyzésemben említettem, hogy szeretnék kicsit kreatívabb témákban is írni a blogra. Így nagyon örültem, mikor a múltkor találkoztam ezzel az ötlettel Fruzsi egyik bejegyzésében
Ennek a posztnak a célja a könyves, képzeletbeli bakancslistám elkészítése. Összegyűjtöttem az 5 legvágyottabb dolgot, amiket biztosan megtennék, ha a könyves világban élnék. Jó olvasást! :)


Festeni egy képet egy vallomás alapján 


A művészi énemet rögtön lenyűgözte a Vallomás témája, amiben Colleen Hoover zseniális ötlete elevenedik meg. Egy fantasztikusan tehetséges festő festette meg a könyvben említett vallomásokat. Szerintem ez egy iszonyú király ötlet. Én is nagyon szívesen festenék vallomások alapján, de mivel én senkitől nem kapok vallomásokat jelenleg ez csak egy képzeletbeli pont ezen a bakancslistán. De talán ennek még meg van az esélye, hogy egyszer talán még meg is valósíthatom.

Hoppanálás

A Harry Potter univerzumból ez a legvágyottabb dolog, ami nagy segítség lenne az életemben. Rengeteg időt meg lehetne vele spórolni,  és nem kéne most a jogsimra se tanulnom. Minden reggel elég lenne fél 8-kor felkelnem, mert gond nélkül beérnék a suliba. De ha már én nem tudok, azért se haragudnék meg, ha valaki, aki tudna elhoppanálna engem ide-oda.

Elmenni Jay Gatsby egyik partyjába

Kapcsolódó kép

Szerelmes vagyok a 20-as évekbe. Egyszerűen fantasztikus időszak lehetett, ha pedig tehetném én nagyon boldogan élnék abban az időben Tisztán látom magamat, Chanelben felöltözve, és kávéházakban üldögélve. Ha pedig New Yorkban élhetnék abban az időben, az szintén egy hatalmas boldogság lenne számomra. Biztos, hogy imádnák egy olyan buliba elmenni, amit Gatsby szervezett, és tele van fényűzéssel. 

Vásárolni a Barrons könyvek és apróságok-ban

A tündérkrónikák óta szerelmes vagyok ebbe a könyvesboltba, na jó meg Barronsba is. Totálisan előttem van Dublin, és az egyik utcájában pedig ott van ez a könyvesbolt. Fantasztikusan felszerelt, hatalmas, hangulatos és egy Barrons áll a pult mögött. Kell ennél több?

#1 Velaris

Kapcsolódó kép

Már az ACOMAF-ról szóló bejegyzésemben említettem, hogy mennyire szeretnék elmenni Velarisba. Egyszerűen fantasztikus hely lehet. A könyvben nagyon hangulatosan van leírva, és iszonyú barátságos hely lehetne. Szóval nincs rá több szó, hogy mennyire el akarok menni ebbe a -sajnos nem létező- tökéletes városba. 


Ti nektek mik az abszolút kedvenc képzeletbeli bakancslista elemeitek? xxx 

2 megjegyzés:

  1. De jó is lenne ha tudnék hopponálni!Amúgy a bejegyzés (mint mindig)most is eszméletlen igényes,és élvezhető! :) Várom a további bejegyzéseidet!

    VálaszTörlés
  2. Ugye ?! :D Nagyon szépen köszönöm! <3

    Kamilla

    VálaszTörlés

Popular Posts