Baráth Viktória: Az igazság nyomában

Perzselő ​hangulat a tárgyalóteremben 
Hannah Jones, a harmincas évei közepén járó fiatal nő a miami ügyészségen dolgozik. Egy múltbéli botlása miatt a főnöke csak gyakornoki feladatokat bíz rá, ám amikor a férfi lányát megerőszakolják, Hannah kap egy lehetőséget, hogy ügyészként vehessen részt a vád képviseletében. Hajtja a bizonyítási vágy, és vissza akarja szerezni régi pozícióját, ezért vállalja a feladatot. Csak a karrierjével akar foglalkozni, mert tudja, ezúttal nem hibázhat. Az elhatározásnak azonban keresztbe tesz Max, a jóképű szomszédfiú, aki randira hívja Hannah-t. Látszólag minden tökéletesen alakul, az ügy jól halad, a bizonyítékok egyértelműek, és Max-szel is egyre közelebb kerülnek egymáshoz. Azonban a lány lassan rádöbben, hogy semmi és senki sem az, aminek látszik… 
Mennyire homályosítják el az ítélőképességünket a személyes érzelmeink? Elfeledtetheti a perzselő szenvedély a hazugságokat? Képesek vagyunk feladni saját elveinket egy magasabb cél érdekében? 
Baráth Viktória, a kétszeres Aranykönyv-díjra jelölt szerző regénysorozatának első része romantikában, szenvedélyben és izgalmas fordulatokban egyaránt bővelkedik. Betekintést nyerhetünk az igazságszolgáltatás lebilincselő világába, ahol az ellenségeink könnyen válnak barátokká, a barátaink pedig ellenségekké.


Kiadás: 2018, Álomgyár
Oldalszám: 416
Moly: 99%
〰〰〰〰〰〰

A főnök imádatomat már nagyon jól ismerheti mindenki, de ez most már nevezhető Baráth Viki imádatnak is. Az Egy év Rómában sajnos annyira nem nyűgözött le, mint vártam, de a témája miatt ezen nem is lepődtem meg. Mikor láttam, hogy milyen új könyvvel készül az írónő, azonnal tudtam, hogy ez biztosan jó lesz. Szerencsére igazam lett.

Nagyon sokáig gondolkodtam azon, hogy szeretnék jogot tanulni a későbbiekben, ezeket az ambícióimat azonban egy jó ideje háttérbe helyeztem. Ez a könyv azonban újra előhozta belőlem azt, miért is érdekel annyira ez a világ. 

Úgy érzem, hogy mivel ez már a negyedik könyvem az írónőtől felesleges említenem, hogy mennyire imádom a stílusát, és azt a különleges világot, amibe bele csöppenek, ha egy-egy könyvét a kezembe veszem. Minden történetéhez ki van alakítva egy bizonyos környezet, ami iszonyú kidolgozott, és valósághű. 

Kezdetben amúgy nem rajongtam ezért a könyvért, mármint érdekes volt, de én mégis azt hittem, hogy A főnök nyomába sem érhet. Aztán megtörtént az esemény, aminél konkrétan leesett az állam, és onnantól kezdve nem is bírtam letenni. Iszonyatosan pörög, izgalmas, és letehetetlen. Ha pedig már ott tartunk, hadd emlékezzek meg arról a bizonyos szálról... Imádom azokat a bizonyos szösszeneteket, mikor egy könyv összekapcsolódik egy másikkal, még ha csak kis mértékben is.


Imádtam a történet szereplőit. Hannah okos, magabiztos, és olyan hibákat követ el, amiket mindannyian sokszor megteszünk. Nagyon sokszor egyet tudtam vele érteni. Voltak olyan sorok, amik olyanok voltak, mintha csak én mondtam volna. Jason, *sóhaj* Jason. Annyira tökéletes volt, annyira jó fej, vicces, és egyszerűen túl kevés volt belőle. Imádtam róla olvasni, és nagyon sok jó sort köszönhetek neki. 

Ebben a könyvben minden meg van ahhoz, hogy tökéletes legyen. Jól felépített szereplők, kidolgozott történet, és a zseniális ügyész vonal. Lenyűgözött, hogy az írónő mennyire odafigyelt arra, hogy minden rendesen működjön a per során. Nagyon jó volt belelátni abba, hogy mi is zajlik a háttérben, hogy ismerhetjük meg a tanúkat, hogy választódik ki az esküdték, és hogyan is nézhet ki egy ilyen tárgyalás. E mellett nem csak a munka körül folyik a hangsúly, ott van az a fantasztikus romantikus szál, a sok-sok vicces pillanat, és az élet nehéz döntései, amik még izgalmasabbá teszik a könyvet. 

Számítottam arra, hogy a vége majd jó rendesen idegbaj lesz, hisz ezt már megszokhattuk, de azért na! Mégis mennyi időt kell még arra a folytatásra várni?

Csillagos értékelés:
Bátran kijelenthetem, hogy új kedvencet avattam. Miután befejeztem már megint nem találtam a helyem, és ott volt az a szokásos érzés, ami nálam csak az igazán jó könyvek után jelenik meg, hogy mi van ha nem találok hozzá foghatót? Zseniális, fordulatos, és alig várom, hogy a következő részt is olvashassam.

Kedvenc idézetek:

,,- Miért nem szedsz fel valakit, ha ennyire kanos vagy?- mondom, mire halvány mosoly húzódik a szájára.
- Éppen azon vagyok. ''

,,Boldogulni fogok egyedül. Boldogulnom kell egyedül, mert senki másra nem számíthatok.''

,,- Nos - köszörüli meg a torkát Jason -, ha folytatni szeretnéd ezt a vetkőzős dolgot, akkor szívesen beengedlek az ágyamba.''

Kinek ajánlom? Mindenkinek, tényleg! Ezek azok a könyvek, amiket tényleg megéri elolvasni!

  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts