Szirmay Ágnes: Szerelemre castingolva


Ha a legjobb barátod a titkos szerelmed, akkor csapdába estél. Ha elcipeled magaddal egy tévésorozat szereplőválogatására, ne csodálkozz, ha más is meglátja benne, amit te már régen tudsz…Dé, azaz Kozák Dénes egy vagány, kedves srác és iszonyúan jó a humora. Stern Virág pedig arról álmodozik, hogy ne csak jókat dumáljanak, ne csak együtt fűszerezzék újra a menzakaját, hanem Dé maga legyen a nagy Ő. Amikor mindketten egy szappanopera szereplői lesznek, gyökerestül felfordul az életük, és a kettejük közötti szálak is összegubancolódnak. A sztárok világába lépve olyan ellenfelek jelentkeznek, mint a szépséges tinisztár, Szilágyi Dzsenifer. 

Hát én valahogy sejtettem, hogy ez baromi jó lesz. Megint azt éreztem, hogy nekem ez most annyira jól esett és, hogy pont ez kellett, jól kikapcsolt, humoros volt és semmi fantasy egyszerű hétköznapi. De azért még sem. Az egész történet úgy kezdődik, hogy van egy fiú-lány barátság és, Dé-nek elég rossz napja van így Virág kitalálja, hogy menjenek el egy castingra csak úgy buliból. Hát itt megjegyezném, hogy valaki engem is hívhatna egy castingra csak úgy buliból. Szóval elmennek együtt erre a castingra aztán pedig úgy alakul, hogy bekerülnek a sorozatba. Őszintén szólva én már nagyon régóta akarok olvasni ilyen sorozat vagy film hátterében zajló történetet és nagyon örülök, hogy ezt elolvastam. 
Azonban így ott van az egész szál, hogy Virág szerelmes a legjobb barátjába. Amit én annyira nem értettem meg, mert értem, hogy Dé nagyon helyes, de valahogy csak úgy voltak együtt, ne értsétek félre, biztos, hogy tényleg nagyon jó barátok, de azért a szerelemre nem látok okot. Bár a könyv elején még nagyon szurkoltam is nekik, de aztán teljesen Bence párti lettem. Én már az elejétől tudtam, hogy itt lesz valami. Aztán a fullszöveg alapján én azt hittem, hogy a Dzseni valami hisztis csaj lesz, de semmi bajom nem volt vele. Ez miatt volt olyan nagyon jó a könyv, nem volt eltúlozva, nem volt erőltetett és tényleg egyik szereplővel sem volt semmi bajom. Azt a túl titokzatosságot Virág karakterénél, annyira nem értettem, hogy mire jó, de azért a végére szépen össze lett hozva. Imádtam ezt a fűszeres dolgot, baromi király ötletnek tartom, imádom az ilyen különc szereplőket. A könyv végét is imádtam, komolyan lehet, hogy túl romantikus vagyok (na jó az vagyok), de vége nagyon aranyos lett és teljesen #teamBence vagyok. Magában nagyon tetszett, ahogyan a forgatásokról olvashattunk, és igen ez egy kőkemény szappanopera, de baromi jó a könyv, szóval biztos, hogy ajánlom mindenkinek. Volt, hogy rendesen le volt írva a forgatás, volt, hogy a forgatókönyv részei voltak leírva, de nekem így is úgy is nagyon tetszett. Nagyon sajnáltam, mikor lenyírták Virág haját, számomra a legfájdalmasabb pillanat az volt, szegény, de én úgy gondolom, hogy a rövid haj is ugyanúgy lehet nőies. Nagyon gyorsan elolvastam, és tényleg annyira szórakoztató volt, hogy csak úgy olvastatta magát. Rengetegszer nevettem fel a könyv részein. Zseniális alapötlet, nagyon jó szereplők és egyszerűen minden megvan benne, ami egy igazán jó könyvhöz kell.  Megint lett egy baromi jó könyv a magyar piacon!

,,-Elvégre színésznőnek készülök- mondtam ki, de a hangomból kevesebb önirónia csendült ki, mint amennyit szerettem volna.
-Mióta?- röhögött Dé.
-Tegnap óta''


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts