Novemberi olvasmányaim


Sziasztok! :)
Elérkezett a hónap vége, ami nálam havi lezárást jelent. Szeretem ezeket a bejegyzéseket a hónapban, mert át tudom gondolni az olvasásokat és mindent, ami a hónapban velem történt.
A hónap olvasás terén egyáltalán nem indult jól. Olvasási válságom lett és olvasás helyett inkább a filmeket preferáltam. Rengeteg filmet megnéztem a hónap alatt. Valamint magában is alig volt kedvem olvasni. Így majdnem négy olvasmánnyal fejeztem be a hónapot, de múlt hét pénteken sikerült megbetegednem, aminek egy hetes otthon lét lett a következménye (és ez még most is tart), ezalatt viszont sikerült befejeznem a Silbert és két másik könyvet is elolvasnom.  

1. Stephen King: Az
Nem igazán mondható első olvasmánynak tekintve, hogy nem is olvastam el. Egy ilyen vastag könyvnél meg hiába olvastam el több mint száz oldalt itt semmit sem jelent. Szóval először baromira tetszett, de már jöttek is gondok, mert előjött tőle a paranoiás énem :D. Aztán a következő fejezetek annyira nem tetszettek, sőt... Egy bizonyos fejezet, még pedig Beverly fejezete a párjával különösen kiborított. Én nagyon a nők elleni erőszak ellen vagyok és ez nálam alaposan kiverte a biztosítékot. A fő problémám pedig az idő volt, itt van egy ilyen baromi hosszú könyv amit legjobb lenne nonstop olvasni, de én a suli mellett ezt nem tehettem meg. Hatalmas probléma volt, hogy magában olvasni sem volt kedvem, inkább filmeket néztem (sokat) így a könyvet félbehagytam. Olyankor szeretném elolvasni mikor sok idő van és süt a nap... xd.

1. Baráth Viktória: Első tánc
A könyvről írott értékelésemet ide kattintva elolvashatjátok. 

2. Agatha Christie: Gyilkosság az Orint Expressen
Egy kedvhozó bejegyzést találtok a blogon a könyvről és a filmről is ide kattintva.

3. Sarah J. Maas: Az orgyilkos pengéje és más történetek

Celaena Adarlan legfélelmetesebb orgyilkosa.
Az orgyilkosok törvényei szerint teljes engedelmességgel tartozik mesterének, de ő senkire sem hallgat, és csak társában, Samben bízik. 

Celaena öt kockázatos küldetésre indul távoli szigetekre és ellenséges sivatagokba, ahol a rabszolgák felszabadításáért küzd, és egyben elégtételt akar venni a kegyetlen királyon. Ám eközben megszegi mestere, Arobynn parancsait, egy ilyen árulásért pedig elképzelhetetlenül súlyos büntetés jár… 
Fedezd fel az öntörvényű hősnő sötét és izgalmas világát, és tudd meg öt fordulatos előzménytörténetben, hogyan kezdődött az Üvegtrón-sorozat legendája!

Két hónapja vártam már rá, hogy ezt a könyvet kivehessem a könyvtárból. Végre visszahozták, így végre megkaparintottam.
Sarah J. Maas már megint megcsinálta, ez a nő egyszerűen zseniális. A könyv maga pedig szintén az. Annyira jó volt látni Celaena életét az Üvegtrón előtt. Az utolsó fejezetek pedig mindent vittek. Annyira szomorúak voltak és megdöbbentők. Most már csak még jobban várom az Empire of Storms-t.
Csillagos értékelés: 


4. Kerstin Gier: Az álmok harmadik könyve

Kerstin ​Gier nagy sikerű trilógiájának grandiózus befejező része.
„A sok különböző ajtó és a lágy fény akár derűs és békés hangulatot is teremthetett volna a folyosón, de nem így történt. A síri csendben mintha valaki folyton hallgatózott volna, és képtelenség volt kideríteni, vajon honnan jön a fény. Mégis szerettem ezt a helyet, és a gondolatot, hogy minden ajtó mögött egy másik lélek álmodik éppen, és hogy ez a labirintus az összes embert összeköti a világon. Mágikus hely volt, titokzatos és veszélyes…”
Március van, Londonba lassan megérkezik a tavasz, Liv Silber pedig mindjárt három problémával is küzd.
Először is: hazudott Henrynek.
Másodszor: az álmok egyre veszélyesebbek. Arthur olyan titkokra jött rá, amelyek segítségével az álomvilágban borzalmas dolgokat tehet. Feltétlenül meg kell állítani.
Harmadszor: Liv anyja, Ann, és Grayson apja, Ernest júniusban össze akarnak házasodni. És a gonosz Bokkernek, Grayson nagymamájának nagy tervei vannak a fia esküvőjét illetően, de legalábbis egészen más tervei, mint a menyasszonynak.
Liv alig győzi elhárítani a fenyegető katasztrófák sorát…
Merülj el e csodálatos világban!
Teljesen imádom az egész sorozat, de én még mindig azt tartom, hogy az első rész a legjobb. Kerstin Gier fordulatai, a humora és a szereplői egy tökéletes egyveleget alkotnak, ami egy szuper könyvhöz kell. Imádtam olvasni és nagyon sajnálom, hogy vége lett. Persze volt pár idegesítő dolog, de ez annyira eltörpül, mert én baromira megszerettem ezt a családot és magát a teljes sorozatot. A végével is teljesen kivagyok békülve, semmi ötletem nem volt a titkokra, így nagyon meg tudott lepni.
Csillagos értékelés: 


5. Erin Watt: Megtört herceg


Kikötőben vívott ökölharctól kezdve az iskolai bunyóig: életek omlanak össze a csillogó-villogó palotában, miközben egy srác próbálja menteni a bőrét. 

Reed Royalnak mindene megvan: vonzó külső, befolyásos család, sok pénz. Az elit gimiben sorban állnak a lányok, hogy vele lehessenek. Ő viszont magasról tesz mindenkire, mert csak a családja érdekli – amíg Ella Harper be nem sétál az életébe. 
Izzó gyűlölettel indul a kapcsolatuk, mert azt akarja, hogy az apja új nevelt lánya szenvedjen. De aztán minden átfordul valami egész másba. Közel akarja tudni magához Ellát. Biztonságban. Egy ostoba hiba miatt azonban Ella elmenekül a karjaiból, így káosz köszönt a Royal-palotára. Reed azon kapja magát, hogy összeomlik az egész világa. 
Ella már nem kíváncsi rá. Azt mondja, hogy csak tönkretennék egymást. 
Talán igaza van.


A Papír hercegnőről ide kattintva olvashattok egy értékelést. Az egy hatalmas függővéggel ért véget, így nem is volt kérdés, hogy bizony ezt is muszáj lesz elolvasnom. Kicsit az imádatom alábbhagyott, mert kiborultam. Komolyan mi az istenért kell a Royal családot így imádni? Mintha istenek lennének. Aztán Ella ribancozása. Kedves Ella, ha így viselkedsz ne csodálkozzál, hogy ribancnak tartanak! bőven rászolgál a csaj Na, de szerencsére ezek a problémák később nem idegesítettek így a könyv olvasást ugyanúgy tudtam élvezni, mint az első résznél. A vége pedig hatalmasat ütött és, hogy őszinte legyek baromira számítottam rá, hogy valami ilyen meg fog egyszer történni!
Csillagos értékelés: 


6. R. Kelényi Angelika: Bűnös örömök városa

1610-ben, ​egy borzalmas évet maga mögött hagyva, Fabricius Flóra kénytelen Velencébe utazni. A bűnös örömök városába érve egy ismert és az urak által gyakran látogatott házban találja magát. Vendéglátója nem más, mint a híres kurtizán, megmentőjének édesanyja.
Velence urai hamarosan versengeni kezdenek az ártatlan lány kegyeiért, ám ő csupán egyetlen férfi után vágyakozik, Lorenzo Marianit azonban nem könnyű örökre rabul ejteni.
Flóra úgy dönt, segít neki egy gyilkosság leleplezésében, noha az áldozatot egy cseppet sem szívlelte. 
A szálak a legmagasabb körökbe, a Collegió tagjai közé vezetnek, akik közül a legfiatalabb consiglieri bármit megadna, hogy a szép magyar lányt a magáénak tudhassa. 
Képes lesz-e Flóra ellenállni a gazdagság és a hatalom csábításának?

Imádtam! Már a sorozat első részébe is bele szerettem itt, de ez a rész még tovább fokozta az imádatomat. Hihetetlenül imádom a történelmi regényeket, így ez miatt ez a könyv is hatalmas kedvencemmé vált. Az pedig, hogy mennyi minden történt ebben a részben az egyszerűen fantasztikus volt. Tele volt viccesen romantikus részekkel, amik totálisan megnyertek maguknak. Konkrétan voltak benne olyan részek amiken jó ideig sírva nevettem. Imádom a karaktereket és imádtam Velencéről olvasni, egyszerűen nem volt olyan ami nem tetszett. Nem érdekel, hogy a harmadik rész még nem jelent meg én ezt a sorozat már most kedvencnek jelöltem molyon.
Csillagos értékelés: 



Ennyi is lett volna az e hónapi olvasmánylistám. Hát nem ez volt a legtermékenyebb olvasási hónap, de ezt pótoltam filmekkel és sorozatokkal. A blogposztok sem voltak túlzásban, de egyszerűen semmi ötletem nem volt. Remélem decemberben sokkal több és jobb bejegyzések fognak születni, mert vannak ötleteim, szóval majd meglátjuk... Nagyon fontos még, hogy a Blogprojektunk kezdete egy kicsit csúszik, még pedig holnapra. Nézettek be mindenképp a blogra, mert nagyon jó kis témával érkezünk! :)
Legyen szép decemberetek! xxx





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts