Rapid book tag

Sziasztok! :)
A mai bejegyzésben egy újabb book tag-et fogok kitölteni. Először is köszönöm szépen a kihívást Fruzsinak a Könyvimádat felsőfokon blogról. Az én kihívottam Beatrice a Molybirodalom blogról. Ha még nem töltötted ki és van kedved hozzá, készítsd el te is a bejegyzést :)

1. Puha vagy kemény táblás könyv?
Sokkal jobban szeretem a kemény táblásat, de viszont a puha borító sokkal pénztárca barátabb így nekem több a puha borítós könyvem.

2. Online vagy könyvesbolti vásárlás?
Sajnos, mivel külföldre nem minden webshop szállít, a helyi könyvesboltok pedig nem túl tökéletesek, ezért nem sokat vásárolok online. Leginkább csak akkor, ha előrendelésről van szó. A könyvesbolti vásárlást viszont amúgy is jobban szeretem. Jobban körül lehet nézni, válogatni és bele is lehet olvasni a könyvekbe.

3. Trilógiák vagy sorozatok?
Is-is. Nekem teljesen mindegy :D

4. Hősök vagy rossz fiúk?
Rossz fiúk mindenképp. Erre nálam a fő példa a Fennmaradottak krónikái. Kinek kéne egy herceg, ha ott egy orrgyilkos?

5. Melyik az az egy könyv, amit mindenkivel elolvastatnál?
Ilyen nagyon sok van, de talán a Bright Side. Kate pozitivitása szerintem egyszerűen fantasztikus és bőven tanulhatnánk tőle.

6. Ajánlj egy alul értékelt könyvet
John Greentől a Papírvárosok. Ez a második kedvenc könyvem John Greentől (az Alaska nyomában az első). Én egyszerűen szeretem ezt a regényt, de amióta molyozom, azóta majdnem mindig csak rossz értékelést olvastam róla. 

Melyik volt az utolsó könyv, amit befejeztél?
Baráth Viktória: Első tánc. Ide kattintva megtalálhatjátok az értékelésem.

Melyik volt az utolsó könyv, amit megvettél?
Nagyon-nagyon rég vettem már magamnak könyvet. Utoljára az Idő vándorait vettem, mert azóta csak kaptam és már az is régen volt. Az egyetlen ok ami miatt nem vettem új könyvet az mindössze annyi, hogy várok jó pár megjelenésre.

Mi volt a legfurcsább dolog, amit valaha használtál könyvjelzőnek?
Talán a zsebkendő.

Használt könyvek: Igen vagy nem?
Attól függ, hogy mennyire használtak.

11. Karakterek vagy cselekmény?
Nekem is ugyanúgy mindkettő, mint Fruzsinak. Egyik sem megy a másik nélkül.

12. Hosszú vagy rövid könyvek?
Hangulattól függ, én inkább a közepes hosszút szeretem.

13. Hosszú vagy rövid fejezetek?
Inkább a hosszúak, de ez szintén könyv és hangulat függő.

14. Nevezd meg az első három könyvet, ami eszedbe jut!
Sarah J. Maas: Az orgyilkos pengéje és más történetek, John Green: Alaska nyomában és Kerstin Gier: Silber. 

15. Mik azok a könyvek, amik megnevetettnek vagy megsiratnak.
Életem legsiratósabb könyve a Harry Potter 5. Vicces könyv pedig rengeteg van, de legyen mondjuk a teljes Luxen sorozat. 

16. A mi világunk vagy a kitalált világok?
Ha valami nagyon jól megy az életemben akkor egyáltalán nem vágyakozom sehova. Azonban vannak azok a napok, amikor legszívesebben kedvem lenne elbújni a takaró alá egy jó könyvvel. Afféle book on, world off szerűen. 

17. Ítélsz könyvet a borító alapján?
Nem.


Ennyi is lett volna a mai bejegyzés. Ha kedvet kaptatok a book tag-hez, akkor nyugodtan készítsétek el ti is :) 
Hamarosan újabb bejegyzéssel jövök! xxx




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts