A tökéletes ajándék egy molynak | Blogprojekt #4


Sziasztok! :)
Elérkezett a Blogprojekt időszaka, amire jobb témát nem is választhattunk volna, mint a KARÁCSONY.  Én imádom a karácsonyt, így nagyon örülök, hogy a blogon három napon át tiszta karácsonyi hangulat lesz.
Még csak most kezdődött el a december, de úgy gondolom, hogy jobb minél korábban megvenni a karácsonyi ajándékokat. Tudom, hogy néha mennyire nehéz kitalálni is, hogy mit vegyünk ajándékba... Ebben szeretnénk most segíteni nektek. Ma összegyűjtöttem a legjobb ajándékötleteket, amiket könyvmolyoknak adhattok.


Könyvek, könyvek és könyvek, avagy kívánhat ennél jobb ajándékot egy moly?


 

Komolyan kell ezt ragoznom még? A karácsony egy újabb tökéletes alkalom arra, hogy könyveket ajándékozzunk. Ha tudjátok, hogy a barátotok milyen könyveket szeret, akkor nagyon könnyen választhattok neki. Azonban ha tanácstalanok vagytok, akkor a legjobb olyan ünnepi könyveket adni, amiknek a fő témája a karácsony. Molyon a karácsony címke alatt rengeteg ilyen könyvet találtok.

Könyvespolc, avagy a könyveket azért valahol is tárolni kell


Ezt mindenképp egy kicsit nagyobb ajándéknak szánom, mert nem hiszem, hogy valaki mondjuk a sulis ajándékozásra beállítana egy polccal. Azonban ha egy igazán közeli barátról van szó akkor nagyon is jó ötlet könyvespolcot adni. Ez egy olyan ajándék, amely mindig jól tud jönni, könyvmolyoknak pedig garantáltan nagy örömöt tud okozni.

Tea és kávé minden mennyiségben, avagy olvasás közben valamit inni is kell



Nincs is jobb mint bekuckózni egy könyvvel, valami jó forró itallal és ki sem lépni a meleg házból. A tea és a kávé az egyik legjobb karácsonyi ajándékötlet. Válogathattok a különböző teák és kávék közül, mert az üzletek tele vannak jobbnál jobb kínálattal. Én a teák közül a különlegesebb csomagolásúakat szeretem, mert ezek nem csak finomak, hanem már magában a csomagolásuknak is örülni tudok. Kávék közül szintén rengeteg lehetőség van, például a Starbucks-ban is tudtok venni csomagolt kávét. Mindenképp törekedjetek rá, hogy valami ünnepi és téli ízeket választjátok ki! 

Bögrék, avagy könyves bögrék


Életem egyik legjobb ajándéka volt, mikor az egyik kedvenc könyvem szereplőjéről kaptam egy bögrét. Bármilyen kedvenc könyves kép, bármilyen szereplő képe vagy akár egy jópofa feliratos bögre tökéletes ajándék lehet egy könyvmolynak. Ebben szintén könnyű választani, mert eBay-ról is tudtuk rendelni, vagy csináltatni is tudtok. Szerintem nagyon király, mikor a kedvenc könyved a bögréden is megjelenik.

Könyves ékszerek, avagy viseld is a kedvenceid


Szintén tökéletes ajándék lehet, hogy ha tudod mi a kedvenc könyve annak, akinek szánod az ajándékot. Nagyon sok és jó könyves ékszert lehet venni és rendelni is. Szintén eBay-en rengeteg lehetőség van rá.


Gyertyák, avagy ha késő estig olvasol biztosan szükséged lesz rá


Nagyon kevés olyan emberrel találkoztam, aki nem szereti a gyertyákat, így ezt bárkinek tudom ajánlani. Bármilyen illat és bármilyen színű gyertya, amiről úgy gondoljátok, hogy másnak is tetszene az egy nagyon jó ajándék lehet. Érdemes kihasználni a karácsonyi csomagolásokat is, mert nagyon szépeket találhattok. Amit én legjobban ajánlani tudok azok a tipikus karácsonyi fahéj, mézeskalács, fenyő illatok. Olyan gyertyát válasszatok amiről beugrik az a tipikus karácsonyi illat.


Ennyi is lett volna az én ajándékötleteim egyvelege. Minden ajándékot én magam is szívesen elfogadnék, mert én csak olyat szeretek adni, aminek saját magam is örülnék.
Remélem tudtam nektek segíteni! :)

A Blogprojektben most egy kicsit lecsökkent a számunk, mert Petra (Fairybooks) és Vhrai (Libellum) a hónapban sajnos nem értek rá. DE a többieknél ugyanúgy találtok karácsonyi posztokat:



Holnap újabb karácsonyi bejegyzéssel jövök! xxx






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts