Hangolódást segítő zenelista | Blogprojekt #4


Sziasztok! :)
Folytatódik a Blogprojekt és vele együtt a korai karácsonyunk is. Meglehet, hogy sokaknak túl korai  még ez a karácsonyi téma, de pont ezért hoztunk egy hangolódást segítő zenelistát. Olyan zenéket igyekeztem kiválasztani, amik mindenkinek megtudják hozni azt a bizonyos karácsonyi hangulatot.

Bevallom először nagyon féltem ettől a témától, mert nem igazán rajongok a karácsonyi zenékért. Én nem is szoktam hallgatni őket. Imádom a karácsonyt, de néhány karácsonyi zenétől falra tudok mászni. Az is elő szokott velem fordulni, hogy annyira elegem lesz a télből és a hidegből, hogy elkezdem a legbulisabb és legnyáriasabb zenéimet hallgatni, azokból bezzeg bőven van. Így alaposan kellett ötletelnem, hogy mik azok a zenék amelyeket másoknak is tudok ajánlani karácsonyra. 

Justin Bieber- Mistletoe 


Egyszerűen ez az egyik legjobb karácsonyi szám és az én legnagyobb kedvencem. Annyira cuki, annyira dallamos és baromira karácsonyi hangulatom lesz tőle. Még az ezer éves Justin Bieber imádat közepette szerettem meg ezt a számot és bár azóta már nem imádom Justint, a számot még mindig szeretem. Ha karácsonyi zenét akarok hallgatni, akkor tuti, hogy ez az egyik. 


Feliz Navidad

Jó ezt nem tudom mennyire számít gáznak, de ehhez a számhoz csupa jó emlékem köthető és tökre szeretem. Semmi különösebb szöveg, de annál lényegre törőbb. Egyszerűen szeretem azt a pörgős ritmusát. Rengeteg feldolgozás van róla, de az én kedvencem az eredeti.


Jingle Bell Rock



Az egyik leginkább hallgatott karácsonyi szám, ami megannyi film és könyv szerves része. Azt kell, hogy mondjam tényleg nem véletlen, hogy ennyien szeretik, mert tényleg jó. 


John Williams- Carol of the Bell

Ha nem ismernétek a számot, akkor segítek: a Reszkessetek betörők egyik zenéje. Én mindig is a filmhez kötöm ezt a zenét, de amúgy ez is az olyan karácsonyi zenékhez tartozik, amiket szeretek. Nem a legmodernebb stílusú, de valahogy mindig beugrik róla a már fent említett film és ezáltal rögtön a karácsony is. 


All I Want For Christmas Is You 



Tele a net a különböző feldolgozásokkal és biztosan mindenki talál magának olyat, ami tetszik neki. Sajnos az én esetemben ennél a zenénél csak olyanok vannak, amiket jobban megtűrök. Ez számomra egy tipikus nyálas szám, ami erőltetett. Viszont egy fantasztikus könyvben, még pedig Kelly Oram: Örökkön-örökké c. könyvében egy jó kis részt képez. Azért is tettem még bele a zenelistába, mert egy barátnőm nagyon szereti, így biztos vagyok benne, hogy sokan mások is szeretik.

Ed Sheeran- Perfect



A legnagyobb kedvencem a listáról pedig ez a fantasztikus szám. Nem konkrétan karácsonyi, de nekem baromira olyan hangulatom lesz tőle. Pluszba még a videoklip is fantasztikus téli témájú. Én imádom a számot és imádom a szövegét. Ha ezt az egyetlen számot kéne hallgatnom karácsonykor, tökéletesen boldog lennék vele. 


Ennyi zenét sikerült összegyűjtenem, remélem ezekkel sikerül nektek is ráhangolódni a karácsonyra. Kicsit nehézkes volt összeállítanom a listát, és nem is lett olyan hosszú, de egyszerűen nem akartam olyan számokat írni, amiktől a karácsonyt csak nyűgnek érzem. Talán azért szeretek csak nagyon kevés karácsonyi zenét, mert nálam sosem azok jelentették a hangolódást. Valahogy nálam az csak úgy jönni szokott... :)

A blogger társaimnál biztosan találtok még több karácsonyi hangolódást segítő zenét úgy, hogy ne felejtsetek el benézni hozzájuk:
Never Grow Up

Holnap még egy utolsó karácsonyi bejegyzéssel jövünk! xxx




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts