Blogprojekt #8 | Kedvenc városok


Sziasztok! :)
Hosszú idő után újra itt vagyunk a lányokkal, és végre elkészítjük azt a témát, ami már nagyon régóta érlelődik bennünk. A júniusi Blogprojektben úgy döntöttünk, hogy a városokat helyezzük a középpontba. Annyi a csavar mindössze, hogy most nem beszéltük meg előre, hogy ki mit választ. Úgy, hogy ha valakinél egyezés lenne, az csupán a véletlen műve.


Sokat gondolkodtam azon, hogy mi is legyen az én városom. Rengeteg olyan hely van, ahova nagyon szeretnék eljutni. Az a listám kb. végtelen, és ezeken a helyeken jó pár szeretett könyvem is játszódik. Végül New Yorkot választottam, mert talán ez az hely, ahova most nagyon szeretnék elmenni. Nézzük hát azt a 3  könyvet, ami ezen a csodálatos helyen játszódik.

A nagy Gatsby

book, coffee, and the great gatsby kép

Már nem egy bejegyzésemben említettem, hogy mennyire lenyűgöz a 1920-as évek szépsége, és hangulata. Ebben a könyvben pedig van ennek egy fantasztikus, sajátos világa. New York szerintem lenyűgözően van megragadva a regényben, maga a történet pedig egy csoda.

 A zabhegyező

black, blue, and the catcher in the rye kép

Szintén egy olyan klasszikus mű ez, ami hatalmas kedvencem. Számomra roppant szórakoztató, és valóságos Holden története. Nekem ebben a könyvben egyszerűen minden tetszett. Olyan elvont gondolkodásmód jellemezte, és rengeteg olyan gondolatot vetett fel, amivel én is egyetértek. Egy nyáron olvastam el, és emlékszem, hogy mennyire szerettem. 

,,– Figyeljen csak ide, tudja-e, hogy ott a Central Parkban, a kis tóban, kacsák vannak? Abban a kis tóban. Nem tudja véletlenül, hova lesznek, mármint a kacsák, ha befagy a tó? Nem tudja?''

Tomor Anita: Nyolc éjszaka

Erről már hoztam egy értékelést a blogra. Szóval, aki már olvasta az tudhatja, hogy ez a könyv nem lett akkora kedvencem, mint az előbb említett két másik. Mégis fontosnak tartom megjegyezni, hogy nagyon jók voltak a regény helyszíni ábrázolásai. Baromira élvezetes volt olvasni, és olyan érzés volt, mint ha én is ott járnék New York utcáin. 


Az olvasási listámon még van jó pár könyv, ami New Yorkban játszódik, de úgy éreztem ez az a három, amit igazán érdemes megemlítenem. 
Ha viszont nektek van valami olyan kedvenc könyvetek, ami New Yorkban játszódik, akkor várom a kommenteket! 

A Blogprojekt további résztvevői: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts