Blogprojekt #8 | Fiktív városok


Sziasztok! :)
Tegnap egy hosszabb kihagyás után újra kezdtük a Blogprojektet így ma nagy lendülettel folytatjuk a városok témáját. Második napra a kedvenc fiktív városomat választottam ki.
Szintén egy olyan téma ez, amiről rengeteg helyszín eszembe jut, van azonban egy hely, ami nálam magasan a legelső helyen áll. Nem nehéz kitalálni, hogy ez nem más, mint Velaris

Velaris :: City of Starlight

Sarah J. Maas az egyik kedvenc íróm, és nálam ezt a státuszt nagyon nehéz megszerezni. Az írónőnek viszont van egy olyan fantasztikus zsenialitása, amivel úgy tudja csűrni-csavarni a szálakat, hogy engem egy életre megvett magának.
A Tüskék és rózsák udvara pedig egy olyan fantasztikus trilógia, ami hatalmas kedvencem. Azt is mondtam már, hogy én az első részt is igazán nagyon szerettem, azonban a második rész telibe felmossa vele a padlót. Ez rengeteg mindennek köszönhető khm Rhys, de amitől nekem mégis meg van benne a plusz, az a helyszín. 


Az ACOMAF-ban már alaposan megismerhettük az Éjszaka udvarát, ami szerintem egy nagyon király hely lehet. És akkor ott van benne Velaris. A hely, aminek a létezéséről senki sem tud, mert el van rejtve a világ elől. A legjobb az volt, hogy Sarah tökéletesen át tudta adni a hangulatot, rohadt könnyű volt elképzelni, hogy létezhet. Főleg, hogy én egy olyan városhoz hasonlítottam, ahol már jártam, és imádtam. Annyira tetszett még az is, hogy nagyon részletesen, jól volt leírva mi hol található, és, hogy milyenek a lakók. Valamint meg volt benne az az érzés, hogy Velarisban mindig minden jó. 

Képtalálat a következÅ‘re: „velaris” 

Úgyhogy nem is szeretném tovább szaporítani a szót, mert ezt egyszerűen olvasni kell. Akkor pedig vagy átjön ez az érzés, vagy nem. Én pedig remélem, hogy IGEN!


A Blogprojekt további résztvevői: 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts