Blogprojekt #8 | Nagy Városok Book Tag


Sziasztok! :)
A Blogprojekt mindig olyan gyorsan eltelik, hogy szinte alig veszem észre, már itt is a vége. Az utolsó bejegyzésünk nem más, mint egy tag, amit Helie készített el. Jó olvasást!

London: A királynő városa- Melyik az a könyv, ami a könyvgyűjteményed éke? 
Minden könyvem nagyon-nagyon fontos nekem, így nagyon nehéz egyet kiemelni. De ha mégis muszáj megneveznem az 'ékét', akkor talán a legelső Chanel könyvem tudnám mondani. A borítója gyönyörű, története pedig még inkább. 



Washington: A Fehér Ház otthona- Melyik az a könyv, ami azonnal rabul ejtett? 
Ilyen is rengeteg van, szerencsére. Legutoljára azonban A szemtanú hatalmas kedvencem lett úgy, hogy szerintem ez nagyon illik rá.

Róma: Az ókori csodák városa- Melyik múltban játszódó történet a kedvenced?
Böszörményi Ambrózy sorozata mind közül a kedvencem. Még most is alig bírom feldolgozni, hogy nem jön több rész, és nincs mire várni. Imádtam, hogy az író egy ilyen zseniális történetet épített fel. 

Tokió: A robotika otthona- Melyik jövőben játszódó könyv a kedvenced?
A beavatott hatalmas kedvencem volt régen, és szerintem ez egy fantasztikus disztópia.

Budapest: A hidak városa- Melyik az a könyv, aminek a leírása lenyűgözött?
Két éve A Vétkes leírása iszonyatosan lenyűgözött. Azonnal meg is rendeltem, mert rögtön megvett magának, és tudtam, hogy imádni fogom. Szerencsére ez így is lett.


Velence: A sóhajok hídjának színhelye- Mondj egy olyan könyvet, ahol megjelenik valamilyen folyó!
Enigma (?), vagy ott csak tó van? Nem emlékszem őszintén szólva :D.

Hongkong: Ahol a tömegfóbia tabu- Mondj egy olyan könyvet, ami szerinted tele volt zsúfolva szereplőkkel?
Sajnos ez sok könyvnél előfordul, mikor az írók túl sok mindent akarnak belezsúfolni egyetlen történetbe. A Jég mint tűznél is ezt éreztem.

Párizs: A romantika otthona- Melyik a kedvenc romantikus könyved?
Na jó az olvasmányaim nagy része romantikusokból áll úgy, hogy erre tényleg lehetetlen válaszolni.


Rio de Janeiro: Ahol bulizni kötelező- Mondj egy könyvet, ahol a szereplők buliztak
Papír hercegnő. Az egész züllött tinédzserekről szól, szóval ez nem meglepő.

Kairo: Piramisok mindenhol- Mondj egy könyvet, ami különleges számodra
Simon Mártontól a Polaroidok. Ez egy nagyon különleges könyv, ami hatalmas kedvencem. Tucatszor olvastam már, és mindig találok benne valami újat.


A Blogprojekt további résztvevői:
Egy könyvmoly élményei

Az e havi Blogprojekt végére is értünk. Nagyon élveztem a tag kitöltését, remélem nektek is tetszett :). Hamarosan újabb bejegyzéssel jövök! xxx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts