Blogprojekt #9 | Tavak


Sziasztok! :)
Második napra a tavakat választottuk. Bevallom ezen sokkal többet kellett gondolkoznom, mint az előző bejegyzésen. Végül azért most is sikerült összeszednem négy könyvet, amiben valamilyen tó megjelenik.

J. D. Salinger: Zabhegyező
,,– Figyeljen csak ide, tudja-e, hogy ott a Central Parkban, a kis tóban, kacsák vannak? Abban a kis tóban. Nem tudja véletlenül, hova lesznek, mármint a kacsák, ha befagy a tó? Nem tudja?''

Szerintem senkinek sem kell bemutatni azt az ikonikus mondatot, amiről mindenkinek eszébe jut a Zabhegyező. New York, mély gondolatok, és melankólia. Imádom a történetet, és csak pozitívan tudok rá vissza emlékezni.Olvassátok el!

Képtalálat a következőre: „lake tumblr”
J. L. Armentrout: Obszidián
Ki hinné el, hogy eme fantasztikus sorozat szereplői a kezdetekben mennyire ellenségesek voltak egymással? Szerintem már senki, ha valaki olvasta a sorozatot, és rájött, hogy Katy és Daemon párosa az egyik legjobb. Pedig még ott az elején volt egy bizonyos tavas jelenet, amiben Katy koránt sem örült annak, hogy Deamonnal kell tölteni az idejét... Hjaj mondtam már, hogy mennyire imádom ezt a sorozatot? 

Leiner Laura: Szent Johanna gimi- Barátok
A negyedik részben ott van az a bizonyos jelenet, amikor Reniék a Balatonnál kirándulnak. Nem tudom hányadán állok már ezzel a sorozattal, de mikor régen olvastam, akkor igenis szerettem. És akkor hogyne maradt volna meg azaz ikonikus balatoni kirándulás, amiről minden tizenhárom éves lány álmodott, mikor Cortez ott ült Renivel a Balaton-parton. 

J. K. Rowling: Harry Potter és a Tűz serlege
Én nagyon szerettem a sorozat negyedik részét, és mikor ez a vízi próba volt a Trimágus Tusán azt is nagyon szerettem. Ebben a részben kapott igazán fontos szerepet a tó, meg hát amúgy is ott van mindig a Roxfort birtokán. Szerintem nem is lenne igazi a Blogprojekt, ha nem említeném meg a Harry Pottert :D


┄┄┄┄┄┄┄┄┄
Szóval ennyi könyvet sikerült összegyűjtenem, amiben úgy éreztem, hogy igazán fontos szerepet kaptak a tavak. Mellesleg én a tavakat is imádom, igazából ha valahol úszhatok, és az nem klóros víz nekem már tökéletes :)

A Blogprojekt további résztvevői:
Ennyi lettem volna mára, holnap újabb bejegyzéssel jövök! xxx



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts