Blogprojekt #9 | Folyók



Sziasztok! :)
El kell, hogy mondjam a projekt utolsó napjára választott folyókkal nagyon meggyűlt a bajom. Egy picit csúsztam is ezzel a bejegyzéssel, mert a tegnap estém kész káosz volt.
De itt vagyok, szóval jó olvasást ehhez a rövidke bejegyzéshez, amiben nagy nehezen össze szedtem négy könyvet, amikben valamilyen folyó megjelenik.

 
R. Kelényi Angelika: A grófnő árnyékában
Imádom ezt a sorozatot, és bár már régebben olvastam, tisztán emlékszem rá, hogy a Duna megjelenik benne. Nem igazán szeretném tovább szaporítani a szót, ha kíváncsiak vagytok a értékelésemre ide kattintva elolvashatjátok.
Képtalálat a következőre: „river tumblr”
Helena Silence: Ezüsthíd
A sorozat második része számomra jócskán tartogatott meglepetéseket. Emlékszem, hogy tavaly nyáron olvastam, és egyáltalán nem bírtam letenni a könyvet. Hihetetlenül döbbenetes volt, és hátborzongató. Igazán fontos szerepet kapott benne a Hudson-folyó egy koránt sem barátságos jelenet miatt.

Böszörményi Gyula: Leányrablás Budapesten
Itt is rengetegszer megjelennek a folyók, és bár már nem olyan fontos jeleneteknél, mégis érdemes megemlíteni. Ez az egyik kedvenc sorozatom, és talán a legelső rész volt a kedvencem. Mindenkinek csak ajánlani tudom, mert az író egy zseni.

Sienna Cole: Lefelé a folyón
Ezt a történetet még nem olvastam, de nagyon szeretném. Rajongok az Álomgyár kiadó könyveiért, így valamiért azt érzem, hogy ez is biztosan jó. A címében megjelenik a folyó, de, hogy a történethez van-e valami köze arról fogalmam sincs, lehet, hogy csak metafora. A későbbiekben biztosan szeretném elolvasni.

┄┄┄┄┄┄┄┄┄

A Blogprojekt további résztvevői:

Köszönjük, hogy velünk tartottatok. Beatrice szavaival élve pedig én is szeretném megemlíteni, hogy ha volna bármi ötletek amiről szívesen olvasnátok a projekt keretein belül, akkor ne tartsátok magatokban! xxx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts