Júliusi olvasmányaim

A circle of flowers -- 'Hello August' by humphreyandgrace on Instagram Sziasztok!
El sem tudom hinni, hogy már itt a július vége. Valaki nagyon gyorsan állítsa meg az időt, mert a nyár még nem érhet véget. 
Amennyire vártam a szünetet, akkora csalódással kezdődött is el. A barátaim már megint bizonyítottak, és rá kellett jönnöm, hogy nagyon sok mindenkire nem számíthatok. Ebből kifolyólag nagyon sok könyvet olvastam a hónap első hetében. Aztán szerencsére kiderült, hogy az igaz barátokra, bármikor számíthatok. Így volt egy fantasztikus buli, ami szürreálisan jó volt.  A nyaram megint sínen volt, és iszonyat boldog voltam. Az olvasások csökkentek, de ahogy nyaralni mentünk újra bele vetettem magam a könyvekbe. A tengerparton nagyon jókat olvastam, és éltem az idilli életet.  Már most vissza mennék a kedvenc országomba, mert ott minden sokkal jobb...
A hónap elején még megkértem a Blogprojektes társaimat, hogy ajánljanak nekem könyveket. Szerencsére kaptam pár igazán jó javaslatot. A hónapban hat könyvet Beatrice ajánlására olvastam el.

1. Jodi Ellen Malpas: A védelmező

 
Az ​emberek azt hiszik, mindent tudnak Camille Loganről: apuci kicsi lánya, gyönyörű, elkényeztetett fiatal nő, akinek az életstílusát az apja finanszírozza. De Camille-nak feltett szándéka, hogy nem hagyja magát irányítani. Keményen megharcolt a függetlenségéért és a boldogságért, de hirtelen azon kapja magát, hogy az élete veszélybe került az apja egyik könyörtelen üzleti lépése miatt. Haragszik ugyan, de félti az életét, elfogadja tehát a döntést, amelyet az apja hoz, hogy megvédelmezze. Arra azonban nem készült fel, hogy az SAS egykori mesterlövésze belép az életébe. 
Jake Sharp a személyes poklának foglya. Egyetlen egyszer nem koncentrál eléggé, és a következmények beláthatatlanok voltak – emberileg és szakmailag is tönkretették. Elvállalja a testőr szerepét Camille Logan mellett, bár nem ilyen fajta munkára lenne szüksége, hogy elterelje a figyelmét a démonjairól. A nők és Jake nem jönnek ki jól egymással, de még mindig az örökösnő védelme a kisebbik a két rossz közül. Ám Jake gyorsan rádöbben, hogy Camille nem az a nő, akinek hitte. Hanem melegszívű, együtt érző lány, akinek a jelenléte megnyugtatja őt, így a megvédelmezése hamarosan többet jelent Jake számára egy jól fizető állásnál, bármennyire harcol is ez ellen. Jake-nek feloldozásra van szüksége. Egy idő után már Camille-ra is. De tudja, hogy nem kaphatja meg mindkettőt.


Nem értem miért olvasok klisés, erotikus könyveket, amiknek minden egyes oldalát fáj elolvasni. Azt hittem jó könyv lesz, volt benne kellően botrány, pletykálkodás, romantika és mégis túl erőltetett volt. Nem tetszett. A végével egy kicsit kárpótolt, mert az azért elég aranyosra sikeredett, de ettől még rengeteg problémám volt vele. Ez a regény egyáltalán nem túl reális, és olyan mint egy igazi túldramatizált amcsi sorozat, ami a gazdagok életéről szól. 
Csillagos értékelés:

2. Sherry Gammon: Szerethetetlen

A ​tizenhét éves Maggie Brown kiugró arccsontjával és karikás szemével a kábítószeres modellek mintapéldánya lehetne. Maggie problémáját azonban nem a drogok, hanem az anyja jelenti. A lány ráadásul egyre jobban belegabalyodik Seth Prescottba, az új srácba a suliban, és attól fél, hogy a fiú is cserben fogja hagyni, mint mindenki más. Seth Prescott a rendőrség beépített embereként került a Port Fare High iskolába, de munkája dacára beleszeret Maggie-be. Miközben Seth azon fáradozik, hogy a New York állambeli Port Fare-t megszálló szadista drogdílereket kifüstölje a kisvárosból, a hajsza halálosra fordul, és Maggie élete is veszélybe kerül. Seth és Maggie önmagukat is megismerik humorral tarkított, összetört szívekkel övezett, romantikus útjukon, és eközben a világuk mindörökre megváltozik.
 
Beatrice ajánlásai közül ez volt az első könyv, amit elolvastam. Nagyon tetszett, oda voltam az egész hangulatért, és a romantikus szálért. Persze szörnyű volt az, amit szegény Maggienek el kellett viselni, és azért a szálért annyira nem is voltam oda, de amúgy tetszett. Külön imádtam, hogy a rossz oldalra is kaptunk betekintést és, hogy Booker ennyire jó fej volt. A főszereplő párról valamiért nekem totál a Csaj nem jár egyedül két szereplője jutott eszembe, ne kérdezzétek miért.
Csillagos értékelés:

3. Rejtő Jenő: Vesztegzár a Grand Hotelben

Képtalálat a következőre: „Vesztegzár ​a Grand Hotelben”
Rejtő egyik legismertebb és legmulatságosabb regénye ez. A Banánoxid nevű találmány vegyi képletének megszerzéséért folyó harc a bubópestis megbetegedés ürügyén vesztegzár alá helyezett nemzetközi közönséggel, minden rendű és rangú szélhámossal szúfolt Grand Hotelben zajlik. Bár az okmány megszerzése csak egypár titokzatos személy érdeke, mégis, a kényszerű bezártság nyomasztó hatására a legkülönfélébb rejtélyes eseményekbe keveredik bele a hotel szinte minden lakója, hogy azután az óriási kavarodásban lelepleződjenek az igazi bűnözők, és fejtetőre állított kalandok során egymásra találjanak az igazi szerelmesek – és az okmány hivatott tulajdonosai, illetve őrzői is. 
 
Szintén Beatrice ajánlása. Igazából nagyon régóta szerettem volna már olvasni Rejtőtől, így örülök, hogy végre megtettem. Már az első oldalakkal meggyőzött a zsenialitása, és imádtam, hogy lehetett rajta nevetni. A közepe felé azért néhol kicsit össze zavarodtam, de a végére már megint teljes lett minden. Nagyon tetszett.
Csillagos értékelés:


4. Vi Keeland: Beosztott
A könyvről írott értékelésemet ide kattintva elolvashatjátok.

5. Gail Carriger: Napernyő Protektorátus 1-4


Imádtam!!! Beatrice ajánlásai közül eddig ez volt a kedvencem. Vicces volt, szórakoztató és izgalmas. Imádtam a fantasy szálat, és imádtam a romantikát. Minden egyes rész csak úgy olvastatta magát, és alig bírtam letenni. A végével kapcsolatban azonban egy kicsit csalódott vagyok, mert nekem még olyan kis befejezetlen lett, de hát vár még ránk egy rész :)
Csillagos értékelés: 

6. Collen Hoover: Ugly love
 
Ha meg akarod szegni a szabályokat, készülj fel rá, hogy összetörik a szíved. 

Amikor Tate Collins találkozik Miles Archer pilótával, tudja, hogy ez nem szerelem első látásra, sőt, még barátságnak is kevés. Az egyetlen, ami összeköti őket, a tagadhatatlan, kölcsönös fizikai vonzalom. Amikor a vágyaik felszínre törnek, rájönnek, hogy tökéletes párt alkotnak. A férfi nem akar szerelmet, a nőnek pedig nincs ideje rá, így nem marad más, csak a szex. A kapcsolatuk meglepően jól működik, amíg Tate betartja Miles két szabályát: 
Ne kérdezz a múltról! 
Ne várj semmit a jövőtől! 
Eleinte úgy tűnik, tudják kezelni a helyzetet, de aztán gyorsan ráébrednek, hogy semmi sem olyan egyszerű, mint hitték. A szív érzelmekkel telik meg. Az ígéretet megszegik. A szabályok összekuszálódnak. A szerelem csúf fordulatot vesz. 

Az őszinte szerelem, a testi vágy és titokzatos múlt örök harcának története. 
Vesd bele magad!
Imádom Hoovert, mert minden története valamitől különlegessé válik. Most sem volt ez másképp, szívszorító, romantikus, nekem mégsem az igazi. Ne értsetek félre, mert amúgy tetszett, de koránt sem annyira mint a többi. Azért persze az utószó jó rendesen elvarázsolt engem, de még ettől sem lett akkora hatalmas kedvencem, mint amiket eddig olvastam tőle.
Csillagos értékelés:


7. Whitney G.: Alapos kétely

A farkamnak megvan a maga étvágya – ami nagy és igen sajátos étvágy. Olyan nőt akar, aki szőke, formás és lehetőleg nem egy kibaszott hazudozó. (Hogy miért, az egy külön sztori.) 
Menő ügyvédként nincs vesztegetni való időm párkapcsolatra, ezért névtelen csevegéssel és interneten megismert nőkkel elégítem ki az igényeimet. 
A szabályok egyszerűek: egy vacsora, egy éjszaka, zéró ismétlés. 
Ez csak alkalmi szex. Nem több, nem kevesebb. 
Legalábbis így volt egészen Alyssáig. 
Ő egy 27 éves ügyvédnő, könyvgyűjtő és állítása szerint a legkevésbé sem vonzó. Elvileg jogi tanácsokat adtam neki késő esténként, és rábízhattam a heti kalandjaim részleteit. 
De aztán bejött a cégemhez egy interjúra. Egy hallgatóknak kiírt gyakornoki pozícióra… És rohadtul megváltozott minden.
 
Elolvastam eme könyvet, mert azt hittem majd tisztára olyan lesz, mint A beosztott. Hát nem. Rendesen kellemetlen volt olvasni, hogy az írónő ennyire lealacsonyító módon ír a nőkről. És, hogy nincs olyan oldal, sőt mondat, amiben a p*nci szó meg ne jelenne. Voltak benne aranyos részek, mondjuk a vége, de az egyáltalán nem javította fel a könyvet. Egyáltalán nem tetszett, de valahogy erre a fullszöveg első mondatából is rájöhettem volna.
Csillagos értékelés:

8. T. M. Frazier: King
A könyvről írott értékelésemet ide kattintva találjátok.


┄┄┄┄┄┄┄┄┄ 

Összesen tizenegy könyvet sikerült elolvasnom, amivel iszonyatosan meg vagyok elégedve. A hónapban A beosztott és a King vitte a prímet, szorosan utánuk pedig a Napernyő Protektorátus. A hónap pedig kirándulás, koncert szempontjából is iszonyatosan ott volt, így azt hiszem ennél jobb júliust nem is kívánhattam volna.

Mindenkinek fantasztikus augusztust kívánok. Élvezzétek ki minden egyes percét, hogy garantáltan emlékezetes legyen a nyaratok. Aztán pedig reméljük, hogy a szeptember soha nem jön el...xxx


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts