Amiket nem szerettem... | Blogprojekt #5


Sziasztok!
A tegnapi kedvenceim bemutatása után, most azok a KMK-s könyvek lesznek a középpontban, amiket nem szerettem. Úgy gondolom, hogy minden könyvmoly tudja, hogy nem lehet minden könyv jó. Legalábbis nem szeretheti mindenki ugyanazt. Bár nagyon sok kedvencemet ennek a kiadónak köszönhetem, mégis vannak olyanok, amiknek az olvasását nagyon megbántam.

Colleen Hoover, Tarryn Fisher: Soha, de soha
*weheartit*
Soha ne hagyd abba! Soha ne felejts! 
Jó barátok voltak, amióta csak megtanultak járni. 
Ma délelőtt óta vadidegenek. 
A fiú bármit megtesz, hogy emlékezzen. A lány bármit megtesz, hogy felejtsen. 


Számomra teljesen felfoghatatlan mit szeretnek ezen a könyvön annyira. Számomra egyszerűen pocsék. Minimális jó részek vannak benne a nagy titokzatosságnak hála, de ennyi. Úgy érzem, hogy a szereplők idegesítőek, a történet pedig egy nagy zagyvaság. Én nagyon azt hittem, hogy ez egy jó könyv lesz. Már a cím is teljesen kedvenc, de a tartalma az számomra értékelhetetlen. Sőt még a második részt is elolvastam, hátha tud adni valamit jobbat, de esküszöm, hogy az még rosszabb volt. Már szerencsére alig emlékszek rá, mert minden erőmmel igyekeztem elfelejteni ezt az olvasási élményt. 

Huntley Fitzpatrick: Életem a szomszédban
*weheartit*
Garrették megtestesítenek mindent, ami Reedékre nem jellemző. Hangosak, rendetlenek, szeretetteljesek. Samantha Reed a magasleséből minden nap azt kívánja, bárcsak egy lenne közülük… egészen addig, amíg egy nyári éjjel Jase Garrett fel nem mászik mellé és meg nem változtat mindent. 
Miközben ők ketten szenvedélyesen egymásba szeretnek az első szerelem minden ügyetlenségén és nagyszerűségén át botladozva, Jase családja befogadja Samanthat még ha ő titkolja is Jase-t a saját családja előtt. Ekkor valami elképzelhetetlen történik, és Samantha lába alól kicsúszik a talaj. Hirtelen egy lehetetlen döntés elé állítja a sors. Melyik tökéletes család fogja megmenteni őt? Vagy talán itt az ideje, hogy saját magát mentse meg? 

Tulajdonképpen ez a könyv miről is szólt? Mert számomra nem szólt semmiről. Szintén nagyon sokan szeretik, a molyon a százalékolás is jó. Én pedig már ha rágondolok, attól kiborulok. Magában  még a 'sztoritól' is jobban utáltam a szereplőket. Az összes szereplő számomra idegesítő és szerencsétlen volt. Időpocsékolásnak tartom az elolvasását, mert ha már egy könnyed témára vágytok, akkor ennél százszorta jobbakat tudtok találni. Ezt a könyvet pedig meg is vettem, szóval még pénz pocsékolásnak is tartom.

Molly McAdams: Főnix
*saját*
Cassidy ​Jameson, miután hatéves korában elvesztette apját, egyetlen férfiban képes megbízni: legjobb barátjában, Tylerben. Nem csoda, hogy amikor a fiú más városba megy egyetemre, Cassi vele tart. Azt azonban álmában sem gondolja, hogy beleszeret új szobatársukba, Gage-be, az észveszejtően helyes texasi srácba. Hogy hol itt a bökkenő? Tyler és Gage unokatestvérek. 

Gage Carson alig várja, hogy összeköltözzön unokatestvérével, Tylerrel. Azt sem bánja, hogy Ty nem egyedül szeretne beköltözni, hanem a titokzatos barátjával, akiről Gage számtalan történetet hallott… egészen addig, amíg a világ leggyönyörűbb lánya ki nem pattan az unokatestvére Jeepjéből. Van valami Cassiben, ami olyan hatást gyakorol Gage-re, hogy úgy érzi, mindenét odaadná neki. A gond csak az, hogy Tyler figyelmezteti: még ránézni se nagyon merjen Cassire. 
Bár nem lenne szabad, egy tánc során Cassi és Gage milliméterekre kerül az érintéstől, amire mindketten vágynak. Cassi azonban egy súlyos csapás után Tyler karjaiba menekül, és hamarosan választásra kényszerül: szembenéz múltja démonjaival… vagy felégeti a hidat, amely a Gage-dzsel közös jövő felé vezet.


Ha megszorozzuk a szappanoperákat, klisés YA témákkal, akkor megkapjuk ezt a könyvet. A szörnyű családi helyzetben lévő főszereplő lányt, akit muszáj pátyolgatnia egy fiúnak. Komolyan néha már szórakoztató volt, hogy annyi röhejes dolog történik benne. Ez a könyv minden tekintetben sok, mert tele volt annyi negatív eseménnyel, hogy ettől már teljesen abszurddá válik a történet. Legalább ez egy olyan könyv, amit rajtam kívül mások se szerettek. Úgy, hogy tényleg nem velem van a baj. Szintén csak azt bánom, hogy ez a könyv is ott csücsül a polcomon és csak a helyet foglalja, mert csak arra tudok gondolni, hogy ez egy egyszerűen gáz volt.


Remélem az adott könyv rajongóit nem sértettem meg, de egyszerűen képtelenség, hogy valakinek minden tetszik. Nekem viszont nagyon jól esett kiírni magamból azt a sok negatív dolgot, amelyek ezen könyvek olvasása során felgyülemlettek bennem. Mindenesetre kíváncsi vagyok, hogy ti, hogy álltok a fentebb említett könyvekkel. Olvastátok már valamelyiket?

A Blogprojekt további résztvevői:

Holnap pedig az utolsó bejegyzéssel jövünk, amikben a különleges könyvélményeinket mutatjuk be. xxx


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts