Különlegességek | Blogprojekt #5


Sziasztok!
A blogprojekt utolsó napját még mindig Könyvmolyképző-s témával zárjuk. Az első napon bemutatott kedvenceinktől, egészen a kevésbé szeretett könyveken át, ma megérkeztünk azokhoz a könyvekhez, amik különlegesek voltak számunkra. 
Konkrétan nem tudom rendesen bekategorizálni a könyveket, hogy mi miatt kerültek fel a listára, de van bennünk valami amitől nekem egy különleges olvasási élményt nyújtottak. A  már jól megszokott hármas listával készültem, mert úgy gondolom erre a három könyvre illik rá leginkább a különleges jelző. 

Maria V. Snyder: Méregtan
*tumblr*
Merénylet, ​mágia, megpróbáltatások…
A koporsószerű sötétbe zárva nincs körülöttem az égvilágon semmi, ami elterelhetné figyelmemet az emlékeimről. Megöltem Reyadot. Megérdemelte a halált – ám a törvény szerint a tettemért én is halált érdemlek. Ixiában a gyilkosságért kivégzés jár. S most már csak a hóhér kötelére várok.
Ám ugyanaz a törvény, amely ítélettel sújt, akár meg is mentheti az életemet. Ixia ételkóstolója, akit arra választottak ki, hogy a Parancsnok egészségét a mérgezett ételektől megóvja, immár holtan hever. A törvény pedig kimondja, hogy a soron következő halálbüntetésre ítélt fogolynak – vagyis nekem – fel kell ajánlani a tisztséget.
Sosem akartam elolvasni ezt a könyvet. Annyiszor szembe jött velem a borítója és én valami gagyi dologra számítottam. Aztán egyszer csak bekattant valami és kivettem a könyvtárból. A könyv teljesen megvett magának. Imádtam és alig tudtam letenni. A történet maga baromi jó, egyedi, és minden alaposan ki van dolgozva. A szereplők hatalmas kedvenceim lettek. Magában vannak a történetben megdöbbentő részek, amellyel nagyon is kitűnik a többi Vörös Pöttyös közül. Ez a könyv egy nagyon nagy kedvencem lett, amitől igazán meglepő, hogy mennyire nem is akartam régen elolvasni. Már csak azt sajnálom, hogy fennakadások vannak a történet folytatása miatt. Egy biztos ez a könyv biztosan egy igazi fura élmény volt, de annál pozitívabb.


Kerstin Gier: Időtlen szerelem trilógia
ruby red, kerstin gier, and saphirblau kép
*weheartit*
Olykor tényleg nagy terhet jelent egy rejtélyekkel teli családban élni. A 16 éves Gwendolyn legalábbis meg van győződve erről. Amíg egy napon egyszerre – mint derült égből a villámcsapás – a 19. és 20. század fordulóján nem találja magát, és világossá nem válik számára, hogy ő maga a legnagyobb rejtély a családban. Amit viszont még csak nem is sejt: az időutazások alatt kerülendő a szerelem. Mert ettől aztán tényleg a feje tetejére áll minden! 
Kerstin Gier bestseller-szerző utánozhatatlan érzékkel kelti életre a legcsodálatosabb érzést a világon! 
Éld át te is Gideon és Gwen kalandjait, akik szerelmükkel áttörnek az idő korlátain!


A Silber után rájöttem 2016-ban, hogy bizony Kerstin Gier egy zseni. Így került kezembe a másik trilógiája is. Imádom az időutazós történeteket, pedig szerintem nincs sok belőle. Az egész történet szerintem baromi jó hangulatú, humoros és izgalmas. Én baromira emlékszem rá, hogy milyen jó is volt olvasni. Magában az életem egyik nagyon jó időszakában olvastam így nem is csoda, hogy maga a könyv is ennyire tetszett. Plusz pont, hogy sokszor éreztem, hogy Gwen akár a szívemből is szólhatott volna.


Jay Asher: Tizenhárom okom volt...
*tumblr*
Hiába mondod a jövőnek, hogy STOP. 
Nincs REWIND gomb, nem tudod visszatekerni a múltat. 
Az egyetlen mód, hogy megtudd a titkot, …ha megnyomod a PLAY-t.

Clay Jensen semmit sem akar tudni Hannah Baker kazettáiról. Hannah meghalt – gondolta –, magával kellett volna vinnie a titkát. 
Aztán Hannah hangja közölte Clay-jel, hogy az ő neve is elhangzik a kazettán és az is, hogy Clay valamilyen módon felelős a haláláért. 
Aztán Clay egész éjszaka a kazettákat hallgatta. Hannah szavai nyomán bejárta a városkájukat… 
…és amire fényt derített, az örökre megváltoztatta az életét.

Már írtam egy bejegyzést a könyvről, szóval szerintem nem titok, hogy én szerettem ezt a könyvet. Így 17 éves fejjel átgondolva már kicsit abszurdnak tartom, hogy valaki ennyi ok miatt legyen öngyilkos, de mikor olvastam akkor tetszett. Magában a történet felépítése nekem nagyon nagy kedvenc, mert a hét kazetta ötlete szerintem zseniális. Számomra még azért is nagyon különleges, mert ez volt az első kedvenc könyvem a kiadótól. Egy este alatt kiolvastam, így garantáltan mondhatom róla, hogy letehetetlen.


A Blogprojekt további résztvevői:
Libellum

Remélem tetszettek a bejegyzéseink. A következő hónapban egy újabb témával jövünk! xxx


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts