Decemberi olvasmányaim

forrás:weheartit

Boldog új évet mindenkinek! :)
Először is hihetetlen, hogy már január és 2018 van. Azonban a decemberi olvasmányaim összege még kimaradt, így itt volt az ideje hoznom ezt a posztot. A december egy  nem igazán olvasós hónap volt, de még csak nem is filmes vagy sorozatos. Tulajdonképpen nem is értem minek a hónapja volt. Az e havi olvasmánylista koránt sem túl hosszú, de sikerült két igazán kedvencnek mondható könyvet elolvasnom. 

1. Richelle Mead: Ragyogó udvar

A The Glittering Court – Ragyogó Udvar Osfrid előkelő palotáitól Adoria aranyporán és vadregényes erdein keresztül mutatja be Adelaide életét: az osfridi grófnő komornája személyazonosságát ellopva megszökik előre elrendezett házassága elől, hogy új életet kezdjen Adoriában, az Új világban. Ehhez pedig be kell iratkoznia a Ragyogó Udvarba. 
Az Udvar egyszerre iskola és üzleti vállalkozás: szegény lányokból előkelő hölgyeket faragnak, hogy tehetős, hatalommal bíró férjet foghassanak maguknak az Új világban. Adelaide számára természetesen semmiféle kihívást nem tartogat a tananyag. Tanulmányai során összebarátkozik a tűzről pattant hajdani mosónővel, Tamsinnel, valamint a gyönyörű sirminicai menekülttel, Mirával. Csupán egyetlen ember jön rá, ki is valójában Adelaide: a ravasz Cedric Thorn, a Ragyogó Udvar gazdag tulajdonosának fia. 
Adelaide rádöbben, hogy Cedric is sötét titkot rejteget, és közös tervet szőnek: megpróbálják a lehető legtöbbet kihozni Adelaide hazugságából. Csakhogy hamarosan bonyodalmak akadnak – először akkor, amikor átkelnek az Osfridet és Adoriát elválasztó veszélyes tengeren, majd később, amikor Adelaide felkelti egy leendő kormányzó figyelmét. 
Ám egyetlen bonyodalom sem bizonyul olyan ijesztőnek, mint az Adelaide és Cedric közötti vonzalom. Ha engednének az érzelmeiknek, botrány törne ki a Ragyog


Én imádom a Vámpírakadémia sorozatot így természetes, hogy az írónő további munkásságára is kíváncsi vagyok. Úgy éreztem, hogy a könyv fele konkrétan semmit nem ér. A főszereplő csaj Adelaide Bailey, de igazából nem ez a neve. Szerintem az egész könyv alatt ki sem derült az igazi keresztneve, ez csak nekem iszonyú fura? A csajszi mindenesetre egy full önző alak, aki szépen mondva tett a nagymamája fejére és elmenekült egy megrendezett házasság elől egy másik megrendezett házasságba. Őszintén ez normális? Szerintem nem. A könyv jó pár része iszonyatosan kiborító volt és alig volt benne jó rész. Kicsit csalódtam az írónőben, mert ez egy koránt sem volt jó könyv. Nem azt mondom, hogy rossz volt, de ha visszagondolok rá sokkal több negatív dolgot találok benne, mint jót.
Csillagos értékelés:


2. J. L. Armentrout: White hot kiss

Az ​első csók az utolsó lehet.
A tizenhét éves Layla nem vágyik másra, csak normális életre. Szeretne beilleszkedni az iskolában, és rendes randira menni a dögös Zayne-nel, akibe egy örökkévalóság óta bele van zúgva. Az a gond, hogy Zayne úgy bánik Laylával, akár a kishúgával – ráadásul a lány élete csöppet sem normális. Layla félig démon, félig gorgó, és olyan képességekkel rendelkezik, mint senki más. És bár Zayne őrző, azaz a gorgók közé tartozik, akiknek feladata a démonok levadászása és az emberek védelme, Layla csókja megölne bárkit, akinek lelke van – beleértve Zayne-t is.
Aztán a lány megismerkedik Rothtal: a tetovált, pokolian szexi démonnal, aki azt állítja, hogy minden titkát ismeri. Layla tudja, hogy távol kéne tartania magát tőle, de nehéz ellenállni a kísértésnek, amikor ezzel a fiúval végre nem akadály a csókolózás. Ha megbízik Rothban, azzal végleg tönkreteheti az esélyeit Zayne-nél, miközben árulónak bélyegezheti az őrzők családja, akik felnevelték. Ám miután Layla egy erőszakos démon-összeesküvés kellős közepén találja magát, az ellenség csókja egyszeriben semmiségnek tűnik a közelgő világvégéhez képest.
Végre egy pozitív élmény, hogy itt nem csalódtam az írónőben, sőt ez még enyhe fogalom volt. Hihetetlenül imádtam ezt a könyvet, a szereplőket és a drága férfi démonunkat. Mit tudnék még mondani, azon kívül, hogy az írónő megint megcsinálta. Fantasztikus a sztori, fantasztikus az írásmód és minden úgy jó, ahogy van. Különösen oda lettem a végéért, ami baromira szomorú volt és romantikus. Tudom, túl nagy romantika rajongó vagyok. Imádtam! Ajánlom mindenkinek, hogy  bátran olvassa el ezt a fantasztikus könyvet, mert egy csoda!
Csillagos értékelés: 



3. Charles Dickens: Karácsonyi ének
Már hoztam egy kedvhozó értékelést róla, amit ide kattintva elolvashattok. 

4. Csók New Yorkban
Senki nem szeretne karácsony este egy reptéren ragadni egy viharban. Charlotte és Anthony számára ez maga a katasztrófa. 
Charlotte hazafelé tart Angliába, miután egy szörnyű szakításnak köszönhetően élete legrosszabb félévén van túl. Anthonyt épp most dobta ki a barátnője, amikor a fiú meglepetésből kiment elé a reptérre. 
Hirtelen ötlettől vezérelve a két fiatal egy önsegítő könyv utasításait követve nekivág a városnak. 
Tedd túl magad az exeden 10 egyszerű lépésben! 
Ez a romantikus kaland mindenkit magával ragad, aki képes átérezni az Empire State Building tetején kavargó hópelyhek varázsát, és aki már valaha is elgondolkodott azon, hogy az igaz szerelem nem ott várja-e a check in pult túloldalán.

1 karácsony 
2 megtört szív 
10 egyszerű lépés 
24 óra
Ez egy tipikus limonádé könyv, ami az egyik kedvenc helyemen játszódik. Sajnos nem tudom rá azt mondani, hogy tetszett, mert én ezeket a hirtelen szerelmes könyveket, egyszerűen nem tudom hova tenni. Képtelennek tartom, hogy egy nap alatt valaki miatt ennyi mindenre képes lehetsz, nekem ez túl idilli, és még az én romantika imádatom se terjed ki eddig. Emellett néhol még igazán olyan amatőrnek éreztem. Az alapkoncepció sem olyan rossz, egy önsegítő könyvre van felépítve a történetünk, de az önsegítő könyvekkel magában sem vagyok jóban. Úgy érzem, hogy nem volt olyan rossz, de egyáltalán nem hagy nyomot és simán olyan olvasmánynak tartom, ami nélkül el lennék az életemben.
Csillagos értékelés: 

5. Sarah J. Maas: Köd és harag udvara
Az ömlengésemet értékelésemet ide kattintva megtaláljátok.

Öt könyv, mindössze ennyire futotta decemberben. Hozzá tartozik még, hogy azt a bizonyos Bánk bánt én elkezdtem, de egyszerűen szerintem az életem legborzalmasabb könyv így hát abba is hagytam. A Bánk bán viszont annyira elvette a kedvem az olvasástól, hogy más könyvhöz sem volt kedvem nyúlni, nem, hogy még ahhoz. A Nász és téboly c. könyvet is elkezdtem, ami bár baromi jó, de egyszerűen nagyon kevés időm volt olvasni.
A hónapban viszont a Perzselő csók és a Köd és harag udvara volt a favorit, mert azokat egyszerűen imádtam.

Remélem nektek több olvasással zárult a hónap és, hogy remekül teltek az ünnepek.
Hamarosan újabb bejegyzéssel jövök! xxx


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts