Kedvenc könyveim a Könyvmolyképző kiadótól | Blogprojekt #5

*Lilitől*

Sziasztok! :)
Egy kisebb Blogprojektes szünet után, most újra itt vagyunk egy újabb témával. A projekt már megint  pont jókor jött, mert elég régen volt bejegyzés. Úgy, hogy épp itt volt az ideje újra megtölteni a blogot új tartalmakkal. A havi Blogprojekt pedig erre tökéletes alkalom. Az e havi témánk pedig a Könyvmolyképző kiadó lett. 
A mai napon a KMK-s kedvenceinket szeretnék bemutatni nektek. Aki rendszeresen olvassa a blogom, az szerintem rögtön észre veszi, hogy rengeteg Könyvmolyképző-s könyvet olvasok. Úgy gondolom ez az egyik legprofibb kiadó, mert hatalmas kínálata van. Most pedig a top 3 kedvencemet szeretném bemutatni nektek.

Sarah J. Maas: Tüskék és rózsák udvara 


A tizenkilenc éves Feyre az erdőben vadászva megöl egy farkast, ám nem sokkal ezután egy másik szörnyeteg bukkan fel, aki jóvátétel gyanánt magával hurcolja egy olyan baljós és mágikus vidékre, amit a lány csak a legendákból ismer. Feyre hamar rájön, hogy fogvatartója valójában nem állat, hanem Tamlin, egyike azoknak a halálos és halhatatlan tündéreknek, akik egykor a világ felett uralkodtak. 

Tamlin birtokán Feyre jéghideg gyűlölete forró szenvedéllyé alakul át, és ez az érzés felperzsel minden olyan hazugságot és figyelmeztetést, amit neki a tündérek csodálatos, ámde veszedelmes világáról korábban mondtak. Azonban a tündérek birodalma felett egyre nő egy ősi, gonosz árnyék és Feyre-nak kell megtalálnia a módját, hogy feltartóztassa… vagy örök pusztulásra ítélje Tamlint és világát. 


Nem tudok nem ódákat zengeni róla. Nekem Sarah J. Maas egy igazi író 'királynőnek' számít, mert amit ő csinál az több, mint zseniális. Az Üvegtrónt is imádom, de nálam az ACOTAR azért nagyobb kedvenc. Már az első részt is imádtam, de ami a második rész alatt történt az valami teljesen más volt. A második rész miatt, az első is egy teljesen más színben tűnt fel előttem.
Ez egy Szépség és a szörnyeteg feldolgozásnak indult, aztán pedig úgy beindultak az események, hogy mostanra már minden megtalálható benne. Feyre a főhősünk, akivel néha voltak nehézkes pillanataim, de alapjáraton szeretem a karakterét. Sarah J. Maas evvel a sorozattal teremtett egy új világot, amelynek tökéletesen megéri a részévé válni.

Böszörményi Gyula: Ambrózy báró esetei



Budapest, ​1896. 

A város a millenniumi ünnepségek lázában ég. A békebeli Monarchia minden zugából tízezerszám tódulnak az emberek, hogy megcsodálják az ezeréves Magyarország egybehordott kincseit. Köztük van a Marosvásárhelyről érkezett, 16 éves Hangay Emma kisasszony is, akinek a rendezvények második napján nyoma vész. 

Négy évvel később titokzatos távirat érkezik az azóta is gyászoló, idős édesapa, Hangay Árpád címére: a különös üzenetet Emma, a rég halottnak hitt lány küldte! Az ekkor 17 éves Mili kisasszony, Emma húga azonnal a fővárosba utazik, hogy nővére keresésére induljon. 

A talpraesett, éles eszű lány nem sejti, hogy midőn felszáll a vonatra, rémálmokhoz hasonló kalandok sora veszi kezdetét, melyek kibogozásában egyetlen támasza a jó hírű, ám igen zord természetű mesterdetektív, Ambrózy Richárd báró lesz.

Szintén egy elmondhatatlanul zseniális író tollából született meg a történet, amely tökéletesen vissza adja az 1900-as évek hangulatát. Ettől a sorozattól kezdtem megkedvelni a történelmi regényeket és a krimiket. Ez a sorozat nagyon alaposan fel van építve, nem hiányzik belőle se a romantika, se a humor. Egyszerűen tökéletes.
A füllszöveg elolvasása után én rögtön neki is kezdtem. Szeretem a rejtélyes könyveket, és ez a könyv tele van rejtélyekkel. Ha most visszagondolok minden kegyetlen függővégre, akkor még inkább rájövök, hogy mennyire tönkre tud tenni ez a sorozatot, persze csak a jó értelemben. Számomra hatalmas öröm volt olvasni és remélem, hogy sok ilyen könyvet olvashatok még.

Jennifer L. Armentrout: Luxen 

Amikor – éppen az utolsó középiskolai évem előtt – Nyugat-Virginiába költöztünk, beletörődtem, hogy vastag tájszólású emberek, melléképületek, szakadozó internet és rengeteg unalom tölti majd ki a napjaimat. Amíg észre nem vettem magas, szexi, különös zöld szemű szomszédomat. Az ég kiderült.
Aztán a srác megszólalt.
Daemon dühítő. Beképzelt. Pofoznivaló. Nem bírjuk egymást. Egyáltalán. De aztán, amikor egy idegen rám támadt, és Daemon egyetlen intéssel szó szerint megfagyasztotta az időt – akkor valami történt. Valami váratlan.
A szédítő idegen a szomszédból megjelölt engem.
Jól hallottad. Idegen. Mint kiderült, Daemon és a húga egy egész galaxisra való ellenféllel néznek szembe, akik mind az ő képességeikre pályáznak, a nyom pedig, amit Daemon rajtam hagyott, olyan fényesen jelzi számukra az utat, mint Las Vegas főútja. Csak úgy úszhatom meg élve, ha Daemon közelében maradok, amíg elhalványul a nyom rajtam.
Mármint ha nem ölöm meg addig én magam…
Őszintén szólva ha csak arra gondolok, hogy én ezt mennyire sokáig nem akartam elolvasni, akkor egy idiótának érzem magam. Régen valamiért meg voltam róla győződve, hogy ez egy rossz könyv. Hát nem volt az.  Ez volt az első igazi kedvenc könyvem a kiadótól. Könnyed, vicces és romantikus. De az a tipikus minden cukiságfaktort kiütő romantika. Számomra ez volt az egyik legjobb könyvélmény, azóta is csak pozitívan tudok vissza gondolni rá. 
A történetünk teljesen klisés, hétköznapi YA sztorinak tűnhet, még is van benne valami plusz amitől kitűnik a többi közül. Számomra a fantasy szál, az események fordulatai és a rengeteg humor teszi igazán élvezhetővé. Ez is egy olyan sorozat, amit bármikor szívesen veszek a kezembe, hogy újra át lapozhassam a kedvenc részeimet. 


A Blogprojekt további résztvevői: 
Holnap újabb KMK-s bejegyzéssel jövünk, még pedig azokkal a könyvekkel, amiket nem szerettünk.
Ha van kedvetek kommentben írjátok le a ti kedvenc könyveitek a kiadótól. Szép estét! xxx


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts