Blogprojekt #7 | Tavaszi borítók


Sziasztok! :)
A Blogprojekt most igazán különleges, ugyanis új tagokkal bővültünk. Úgy éreztük, hogy épp itt van az ideje kibővíteni a csapatunkat. A bejegyzés végén megtaláljátok kik azok, akik csatlakoztak a projekthez. Az e havi témára a tavaszt választottuk, az én legnagyobb örömre. Utálom a hideget és mikor már egy kicsit is kezd melegebb lenni, akkor én már boldog vagyok. Így most nem kicsit vagyok csalódott, mert ha kinézek az ablakon csak beborult eget látok, ahol sehol egy napsütés, vagy virág, vagy bármi ami arra utalna, hogy tavasz van. Úgyhogy örülök neki, hogy legalább a blogon egy kis tavaszi hangulatot teremthetek.
Az első napra tavaszi borítókat válogattunk össze. Igyekeztem olyanokat összegyűjteni, amik illenek a tavasz színeihez, és van egy olyan vidám, tavaszi hangulatuk. Most nem szerettem volna semmit mondani a történetről vagy a véleményemről. Ítéljétek meg a könyvet csak a borítóról. Jó szórakozást a képekhez! :)

Jamie McGuire: Gyönyörű sorscsapás

Cecilia Ahern: Ahol a szivárvány véget ér

Szirmay Ágnes: Szerelemre castingolva

Huntley Fitzpatrick: Életem a szomszédban

Patricia Gucci: Gucci

Colleen Hoover: Velünk véget ér (az én személyes kedvencem)



Ennyi borítót sikerült összegyűjtenem, amelyek nálam tökéletesen visszatükrözik a tavaszi hangulatot. Műfajilag van itt minden, de ebben a bejegyzésben a hangsúly mégis a külsőn van. Nektek mik a kedvenc tavaszi borítóitok?

A Blogprojekt további résztvevői:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts