Blogprojekt #7 | Tavaszi Book Tag


Sziasztok! :)
A projekt második napjára egy tavaszi book tag-et készítettünk el a lányokkal. Már nagyon rég töltöttem ki tag-et úgy, hogy ennek épp itt volt az ideje. A tag-et Felhő készítette el, és szerintem szuper lett. Szóval ne is húzzuk tovább az időt, kezdjünk is bele! 

Tojásvadászt- a könyv, amire véletlenül bukkantál rá 
Talán ami leginkább ide illik az Márai Sándortól a Füves könyv. Emlékszem, hogy mikor általánosban vettünk már akkor úgy voltam vele, hogy jó lenne elolvasni. Aztán erről el is feledkeztem. Végül pedig mikor karácsony előtt megláttam a könyvesboltban eszembe jutott, hogy mennyi idő eltelt, és még mindig nem olvastam el. Másrészt viszont totál véletlenül bukkantam rá, mert mamámnak kerestünk ajándékot. Végül pedig mint egy igazi könyvmoly magamnak találtam olvasnivalót.

Ébredés- a könyv, ami kihozott egy olvasási válságból 
Nem volt még olyan igazi olvasási válságom. Viszont jó párszor- egy kedvenc könyv után-, nem tudtam mit olvassak, ami felér az előző fantasztikus olvasmányomhoz. Így konkrétan emlékszem ilyen helyzetekre, de hogy mik voltak azok a könyvek, amik kihúztak ebből azt nem tudom.

Hosszabb nappalok, rövidebb éjszakák- egy könyv, ami sokáig ébren tartott, így pillanatok alatt reggel lett
Ez nem is olyan régen volt. A Tündérkrónikák alatt kb. minden más életszükségletet minimálisra csökkentettem, és csak olvasni akartam. Olyan letehetetlen volt, hogy esélytelen lett volna időben lefeküdni.

Locsolkodás kölnivel- könyv, ami kezdetektől fogva bűzlött
Ilyen sajnos elég sok volt, de ami engem legutóbb tönkre tett az a Bánk bán volt. A könyv elolvasása után egyetlen gondolatom volt, mégpedig hogy ,,Hello szabadság!''

Locsolkodás slaggal- könyv, ahol nem sejtettél semmit...És aztán nagyot szólt
Beth Flynn-től a Kilenc perc. Fogalmam sem volt, hogy mi lesz ebből. Nem tudtam mi lesz az egész történet végkimenetele, pedig az eleje eléggé spoileres. De ehhez képest a vége még is hatalmasat szól.

Virágágyás- a leggyönyörűbb borító
Ehhez nagy figyelmetekbe ajánlom az előző napi bejegyzését, amiben a legjobb tavaszi borítókat gyűjtöttem össze. A kedvencem borítóm pedig a Velünk véget ér. Szerintem ez a világ egyik legszebb borítója.

Olvadás- egy könyv, ami melegséggel tölt el
Jaj ilyen nagyon sok van. A legnagyobb kedvenceimre ez elmondható. Hadd ne keljen egyet választanom :D

Zivatar- egy könyv, amin sírtál
Ide a legnagyobb sírásomat mondom, az pedig nem más, mint a Harry Potter ötödik része.

Húsvéti nyuszi- egy önzetlen karakter
SzJG Reni. A karakter, aki bárcsak önzőbb lett volna, legalább egy picit!

Sonka- a legvastagabb könyv, amit olvastál
Sarah J. Maas: Árnyak királynője. Szerintem ha egy tagban ilyen kérdés van, mindig ez a válaszom.

Pillangó- a legvékonyabb könyv, amit olvastál 
Závada Pétertől az Ahol megszakad. Ha végig nézek a polcomon ez a legvékonyabb a maga 72 oldalával.


Ennyi is lett volna a tag, jó pár kérdésnél komolyan el kellett gondolkodnom a válaszon. Holnap pedig jövünk az utolsó bejegyzéssel! :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts