Könyvmolyok problémái


Sziasztok! 
Már igazán úgy éreztem, hogy kellene valami új téma a blogra, aztán beugrott ez az ötlet. Imádok olvasni, új könyveket venni és mindent, ami az olvasással kapcsolatos. De be kell vallanom, hogy egy könyvmolynak nincs túl egyszerű élete. Számos problémával kell megküzdenünk, amiket csak ''mi'' érthetünk. Most azokat a problémákat gyűjtöttem össze, amikkel minden könyvmolynak meg kell birkóznia.

A kedvenc könyvünk kölcsönadása

Ha van egy kedvenc könyvem, akkor azt nem szívesen adom ki a kezem közül. Féltem, és túlzottan ragaszkodom hozzá. Ettől már sokan néztek rám furán, de nem tudok mit tenni. Valahányszor valaki kölcsön kéri tőlem a kedvenc könyvemet, csak a következő párbeszéd van előttem:

-Meg van neked ez a könyv?
-Persze- mellette pedig nagy büszkén mutatom
-Akkor kölcsön adod?- ekkor pedig a szemeimen tükröződik a döbbenet, és legszívesebben azonnal elrohannék a világ színéről

Amikor be mész a könyvesboltba, és nincs semmire pénzed

Arra a gondolok, mikor be mész csak úgy körül nézni, de tudod, hogy ebben a hónapban már teljesen túlköltötted magad és sehogy sem fér bele még egy könyv. Akkor azonban észre veszed, hogy mennyi új megjelenés van, ráadásul akciók is vannak. Mit tud tenni ilyenkor a könyvmoly? Minden könyvnek megígéri, hogy hamarosan vissza jön érte.


Amikor meghal a kedvenc karaktered
Kapcsolódó kép

Szerintem ezt nálam jobban senki sem tudja elmondani, hogy milyen az amikor meghal a kedvenc karaktered. Velem ilyen számtalanszor előfordult már. Minden kedvenc karakteremet meggyászoltam, az írókat pedig magamban szépen elküldtem melegebb éghajlatra. Kétség sem férhet hozzá, hogy az írók a legnagyobb gyilkosok.


Mikor egy túl jó könyv miatt nem tudsz élni
book, grunge, and black kép

Ilyen is elég gyakran megesik velem. Tudjátok vannak olyan könyvek, amik teljesen letehetetlenek. Olyankor nincs kedvem a világhoz és legszívesebben csak non-stop olvasnék. Senki nem szólhat hozzám, mert olvasok. Ez a legizgalmasabb könyveknél szokott velem előfordulni, és ilyenkor általában nálam minden háttérbe szorul. 


Mikor befejezed azt a bizonyos túl jó könyvet

Az előző pontban említett könyvre gondolok. Mikor már végre kiolvasod, és meg tudsz mindent, amire annyit vártál. Majd pedig rájössz, hogy ennek most már tényleg vége. Ilyenkor bennem egy olyan üresség érzés van, amitől úgy érzem az életem értelmetlenné vált. Nem kevés ember szokott ez miatt hülyének nézni.

Várni a folytatásokra

Szerintem a könyvmolyoknál türelmesebb ember nem létezik. Régen mindig is türelmetlennek vallottam magam, aztán rájöttem, hogy ez nem igaz. Mikor a legnagyobb függővéggel véget érő könyvet fejezzük be és a folytatásig még rengeteg időt kell várni, mi akkor is kénytelenek vagyunk ez az időt kivárni. Nem mondom, hogy kellemes, sőt igazából nagyon is idegörlő.


Azok a bizonyos könyves álompasik
Képtalálat a következőre: „boys in books are better”
Minden könyvben jobbnál jobb férfikaraktereket ismerhetünk meg, akik a valóságban nem léteznek. Már megannyi elolvasott könyv után, a könyves álompasi listám túl hosszú. Egyszerűen nagyon fájdalmas, hogy az írók egy ilyen túlidealizált karaktereket raknak elénk, akiknek a való életben senki sem ér a nyomába. 


Hát ennyi is lett volna a mai bejegyzés. Remélem ti is egyet tudtok velem érteni a bizonyos pontokban,  amitől én is kevésbé érzem magam furának. Minden könyvmoly probléma ellenére, az olvasás még mindig az egyik kedvenc időtöltésem! #olvasnijó xxx



2 megjegyzés:

  1. Uh,nagyon tetszett a bejegyzés az összes pontnál magamra ismertem! :) Várom a következő bejegyzésed ami reményeim szerint egy márciusi olvasmányaim lesz.Azokat a cikkeidet különösen szeretem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök akkor, hogy nem vagyok egyedül :D Köszönöm szépen ♥ Előtte pedig még Blogprojekt bejegyzések is jönnek! :)

      Kamilla

      Törlés

Popular Posts