A-Z book tag

Sziasztok! Ma egy újabb book tag-et készítettem el nektek, amire Petra, a Könyvespolc  bloggerinája hívott  ki. Nagyon szépen köszönöm a kihívást, nagyon jó volt elkészíteni! :) Az én kihívottam Csakegyolvasólány a Könyvekbe burkolt világ blogról. Ha van kedved és időd készítsd el te is a taget!

A

Author, you'v read the most books from- Író, akitől a legtöbbet olvastál
Képtalálat a következőre: „leinerlaura”
Leiner Laura a Szent Johanna gimi óta megjelent összes könyvét sikerült már elolvasnom. Egyszerűen nem tudom megunni a stílusát és a humorát. 


B
Best sequel ever- Legjobb folytatás

book, books, and mary e. pearson kép
Én tipikusan az az ember vagyok, aki a könyvek első részét szereti jobban, mint a folytatást. Ezáltal elég sokat gondolkodtam mi is az, ami erre illik. Aztán beugrott, Az árulás szíve sokkal nagyobb kedvencem lett mint az első rész. Imádom az egész trilógiát, de a második a legjobb. Tele Kadennel, izgalmas fordulatokkal, és ott a Komizár (tudom sokan utálták, én még is bírtam). Hatalmas élmény volt olvasni.

C
Currently reading- Mit olvasol jelenleg
Böszörményi Gyula: Bitó és Borostyán. Ha már olyan hatalmas függővéget kaptunk a harmadik részre és ki tudja, mennyit kell még várnunk a negyedik részre jól esik újra erről a világról olvasni. Imádom az írót, imádom a történetet, sosem tudom megunni. Nagyon gyönyörű az egész sorozat.

D
Drink of choice- Milyen italt választasz olvasáshoz
book, flowers, and tea kép
Nincs különösebb olvasáshoz való italom, én általában mindig vizet iszom. A legjobban azt szeretem ha fogok egy bögre teát, bekuckózom és innentől ne zavarjon senki :D

E
E-reader or physical book- E-könyv olvasó vagy papír alapú könyv.
book, bookmark, and summer kép
Mindkettő. Nem tudnák élni egyik nélkül sem. A kindle e-könyv olvasómat imádom. Könnyű magammal vinni, egy egész könyvespolc is ráfér, és ha egy könyv baromira vastag nem szakad le a kezem a tartásától :D A papír alapú könyv pedig az igazi, minden kedvencemnek muszáj meg lennie papír alapban is, sokkal hangulatosabb kinyitni és lapozni. Számomra mind kettő elengedhetetlen.


F
Fictional character you probably would have dated in high school- Egy karakter, akivel randiztál volna a középiskolában
Még mindig középiskolás vagyok, és a könyves ideáljaim listája nagyon hosszú szóval erre egyet lehetetlen mondanom, de így hirtelen: Deamon Black, Will Herondale, Adrian Ivaskov, Kaden meg hát ugye egy Corteznek mindenki örülne.


G
Glad you gave this book a chance- Egy könyv, aminek örülsz, hogy adtál egy esélyt.
mara dyer kép
Ilyen rengeteg van. Minden jó könyv után hálát adok, hogy elolvastam. A Mara Dyer az egyik legjobb választásom volt, mikor végre esélyt adtam neki. Egyszerűen imádtam olvasni. Az eleje olyan ütősen kezdődik, hogy nem is jutott eszembe, hogy abba hagyom. Tele van izgalmas, romantikus, aranyos pillanatokkal és igazán jó tartalmas gondolatokkal.

H
Hidden gem- Rejtett gyöngyszem 
art and flowers kép
Fábián Janka: Búzavirág. Egyszerűen gyönyörű a történet, hangulatos, csodálatos az alap sztori, és nagyon kidolgozott. Oda voltam érte, mikor elolvastam, most is csak pozitívan tudok rá visszagondolni.

I
Important moment in your reading life- Egy fontos pillanata a könyves életben
Mindenképp az, mikor felregisztráltam molyra. Az annyira fontos pillanata volt annak, hogy igazán megszerettem olvasni. Ha nem lenne molyom szerintem fele ennyi jó könyvet sem olvastam volna.

J
Just finished- Most fejeztem be
Három dolgot mondj. Szombaton elkezdtem vasárnap már be is fejeztem. Egy értékelést is írtam róla, amit itt elolvashattok: http://kkonyvei.blogspot.sk/2017/06/julie-buxbaum-harom-dolgot-mondj.html

K
Kinds of book you wont-t read- Könyvtípusok, amiket nem olvasol
Próbálok minden könyvtípust olvasni, de az ilyen önsegítő könyvek meg társaik egyáltalán nem érdekelnek.

L
Longest book you've read- Leghoszabb könyv, amit olvastál
arizona, book, and indie kép
Sarah J. Maas: Árnyak királynője a maga 816 oldalával eléggé megnyerte ezt a címet. Őszintén szólva az Üvegtrónból és Sarah J. Maas zsenialitásából még ez is kevés volt. 

M
Major book hangover because of: Legnagyobb másnaposságot okozó könyv
harry potter, marauders map, and book kép
Harry Potter sorozat. Ez rendes 'több'naposságot okozott nálam. 

N
Number of bookshelves you own- Könyvespolcaid száma
book, bookshelf, and bookcase kép
Nálam ez elég komplikáltan van :D Ugyanis nincs egy teljes könyves szekrényem, hanem a szobám minden részén vannak kis polcok, vagy a szekrényem tetején vannak a könyvek. Ha beleszámolom a kis polcokat is, kábé öt polcom van.  A szobámba bárhova nézhetek ott fix, hogy van könyv.
Nagy álmom, hogy egyszer egy ilyen hatalmas könyvespolcom legyen. 

O
One book you've read multiple times- Egy könyv, amit többször is elolvastál
Nincs ilyen. Egy könyvet sem olvastam el kétszer, én csak bele-bele szoktam lapozgatni, azok pedig a Harry Potter, Szent Johanna gimi és a Luxen.

P
Preferred place to read- Kedvelt hely olvasáshoz
book, candle, and autumn kép
Legjobban itthon szeretek a kanapén, vagy az ágyamba, de én imádok a buszon, vonaton is olvasni. Rengeteg könyvet fejeztem már be buszon, igaz nem lehetek túl normális látvány ha éppen fel nevetek, vagy ha szomorkodom a végén (pl. a Bright Side-ot is a buszon olvastam ki)

Q
Quote that inspires you- Idézet, ami inspirál/ mindenféle érzéseket ad át neked egy könyvből, amit olvastál. 
book, quote, and jk rowling kép
Úú ilyen nagyon sok van, de pár kedvenc, amibe most eszembe jutott, azok ezek:

,, Úgy győztem le a félénkségem, hogy elhatároztam,  senki mást nem hagyok szóhoz jutni"
,, Rossz úton jár, aki álmokból épít várat, s közben elfelejt élni.''
,,Ez a nap is olyan, mint a többi, merthogy ez is más mint az összes többi nap."
,,Boldog voltam. Mindennél jobban akartam, hogy az is maradjak."

R
Reading regrets- Egy könyv, amit megbántál, hogy elolvastál 
books, reading, and wood floors kép
Sajnos ilyen is sokvan, de ami leginkább kiborított és időpocsékolás volt az a Wink, Poppy, Midnight. Őszintén még azt se tudom elmondani, hogy miről szórt. Nagyon értelmetlen könyv volt. 

S
Series you've started and need to finish- Sorozatok, amiből minden rész megjelent, elkezdted és be kell fejezned
Mindenképp Rachel Vincent: Vérmacskák sorozata. Az első rész nagyon tetszett, de most sehogy sincs rá időm, se energiám, de kíváncsi vagyok rá úgy, hogy szeretném tovább olvasni.

T
Three of your all time favourite books- Három legnagyobb kedvenced
Egy könyvmolytól ilyet nem fer kérdezni, mert ha hármat mondok, akkor megbántom a többit szóval nem írok inkább semmit. 

U
Unapologetic fangirl- Egy könyv, amiért menthetetlenül Fangirl módra rajongsz.
Ilyen valahogy filmben sokkal könnyebb lenne mondanom, de azért könyvben is van olyan, amiért a legjobban rajongok az pedig, a Harry Potter :D

V
Very excited for this release more than others
A Vétkes folytatására már nagyon-nagyon várok és elmondhatatlanul szeretném újra olvasni, semmi hírt nem tudok a folytatásról, de egyszerűen KELL!

W
Worst bookish habit- Legroszabb könyves szokásod
books and funny kép
Nem szoktam spoilereket olvasni, sosem nézem meg a könyv utolsó hátulját, viszont sok ember számára tűnhet szörnyű dolognak amit csinálni szoktam. Ha van egy jó idézet, kedvenc részlet az adott könyvben tutira behajtom ott fent egy picit a lapot, és így ha újra bele akarnék lapozni újra megtalálom. Ez miatt egyáltalán nem érzem magam szörnynek :D

X
X marks the spot: Pick the 27th book from the top left shelf- Az X jelöli a helyet: Keresd meg a polcodon a 27. könyvet baloldalról, felülről kezdve. 
Hát öhm izé az én könyvespolcom 24. könyvnél befejeződik és aztán ott egy kép :D De a huszonnegyedik az Árnyak és Jelek. 

Y
Your latest purchase- Legutolsó könyvvásárlásod
Vasárnap vettem meg a Bító és Borostyánt, eredetileg amúgy nem ezt akartam volna, de, amit akartam nem volt, és hát ezt sem tudtam ott hagyni :D 

Z
Z snatcher-book that kept you up way too late- A legutóbbi könyv, amit késő estig olvastál 
Szintén én a legtöbb könyvet késő estig olvasom, mert ekkor van rá a legtöbb időm, talán legutóbb a Soha, de soha-t olvastam, de azt sem igazán késő estig, de majd a nyári szünetben bepótolom.

Nagyon élveztem a könyv tag elkészítését, remélem nektek is tetszett. Ha kedvet kaptatok hozzá bátran készítsétek el! :)


(a képek forrása: google, weheartit)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts