Zoe Sugg: Girl Online- A turné

book, hand, and pink kép
A 27 éves Zoe az Y generáció nemzetközi sztárja, aki Zoella néven pár éve indított divat- és sminktanácsadási csatornát a YouTube-on. Korosztályából sok lány őt tekinti legbizalmasabb barátnőjének, akivel fiúkról, családról, suliról és divatról, szerelemről és félelmekről is őszintén lehet beszélni. A Girl Online megdöntötte a megjelenés hetében legjobban fogyó könyv eddigi világrekordját, 35 országban vehetik kézbe a rajongók. 
A Girl online A turné Penny történetének nem kevésbé izgalmas folytatása.


Mikor egy éve elolvastam a Girl Online első részét egyszerűen szörnyűnek találtam. Egyáltalán nem értettem miért vannak érte oda annyian, mikor csak gagyi dolgok és klisék sorozata. Mindig úgy voltam vele, hogy túl van értékelve. Az írásmód nem egy könyvbe való volt, és a történesek pedig túl kiszámíthatóak, azonban maga így a történet nem rossz így kíváncsi voltam, hogyan alakalkunak Penny dolgai így biztos voltam benne, hogy elakarom olvasni a második részt. Először is el kell mondanom, hogy eléggé meglepett, mert esküszöm jó volt.

Az eleje mondjuk annyira nem tetszett, nagyon sok idő esett ki és nagyon sok dolog új volt. Így rá kellett hangolódnom. Nem értettem, hogyan fog a turné kapcsolódni a történetben, mert konkrétan rögtön a könyv első napján már úgy indult, hogy Penny holnap turnéra megy Noah-hal. Valahogy én nem sajnáltam, hogy nem kellett végig olvasnunk, ahogy Penny meggyőzi a szüleiket. 
paris, polaroid, and photography képA könyv első oldalain Penny még elég sokat bénázott, így nem vártam ettől a résztől sem sokat.
Aztán, ahogyan elkezdődött tényleg a nagy kaland, és ott volt Pennynek a lehetősége, hogy több Európai várost is bejárjon, a szerelmével legyen és fotózhasson.
Szép és jó felvezetés lenne, de koránt sem ilyen egyszerű a történet. 
Túl sok a tervezés, és Pennynek és Noahnak nincs ideje egymásra, őszintén a kettejük pillanatai nem voltak túl jelentőségteljesek a könyvben. Viszont még is örültem, mikor Penny végre nem siránkozott az egyedül létről, hanem elindult maga városnézésre. Végre! Én a helyébe már rögtön ezt csináltam volna.
Tényleg nagyon élvezetes volt olvasni, mikor Penny Olaszországban, Párizsban járt. Nekem baromira sikerült átadnia a hangulatot. Ezek igazán olyan jó és kidolgozott részek voltak. 
Tetszett Penny fotózási tehetsége, és a blogírása. Nagyon feldobták a könyvet, minden ilyen részlet olyan modern és friss üdeséget adott a történetbe. 
Amennyire az előző részben azt éreztem, hogy annyira gyerekes a viselkedése a szereplőknek, annyira erőltettet, most ezt egyáltalán nem éreztem. Persze még most is éreztem, hogy túl sok a klisé, de még is élveztem. Szórakoztató volt és könnyed. 


shawn mendes, concert, and shawn képPennyt ebben a részben sokkal jobban szerettem már, egyszerűen végre talpraesett volt. Fotózott, írt és nem kellett volna ennyire paráznia avval, hogy tizenhat évesen nem tudja mit kezdjen magával (én sem tudom :D). Noah pedig nem tudom, én nem ájulok el tőle, pedig zenész is, de egyszerűen olyan kis semmilyen volt, persze aranyosak együtt, és nagyon cukin viselkedik, de ebben a részben azért párszor rendesen kiborított. Elliot még mindig jó fej és tényleg irigylek egy ilyen igazán jó barátságot. Meganra én alig emlékeztem, de aztán beugrott, ebben a részben sokkal jobb fej volt. Blake (Noah legjobb barátja) , és Dean (Noah menedzsere) egy igazi barmok, tipikusan olyan negatív karakterek, amik más könyvekben is benne voltak. Leah-t én nagyon csíptem még a könyvön is átérződött, hogy a csajnak van egy stílusa és egyénisége, remélem nem lesz elrontva a karaktere. A többi szereplő számomra csak úgy átlagos.

A vége nagyon tetszett, szerintem ez így volt jó és elég, de szerintem nem marad minden így a következő részben, mint itt. Tetszett, hogy Penny végre újra nyilvánosan blogolt, szerintem nagyon jól fejlődött a karaktere.

Összességben tényleg még nekem is meglepő, hogy ezt mondhatom, de tetszett, voltak benne vicces jelenetek is és szólt is valamiről. Mérföldekkel jobb, mint az első rész. De még is sokszor volt unalmas, sokszor nem volt valós és az eleje abszolút nem tetszett.
Mindenesetre el fogom olvasni a harmadik részt, és angolul szeretném. 

Csillagos értékelés:
Kedvenc idézet: 

,,– Segíthetek valamiben? – kérdezte kis mosollyal a szája sarkában. És közben a pillanat törtrészére sem vette le a tekintetét Elliotról. 
– Feleségül vennél? – motyogta Elliot az orra alatt. 
– Tessék? – nézett rá összevont szemöldökkel Alex. 
– Á, semmi…''



(képek forrása: weheartit)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts