Blogprojekt #1- Kedvenc könyves pár

Petra képe
Sziasztok!:)
Elérkeztünk az utolsó bejegyzéshez. Az előző két nap egy-egy karaktert választottunk, ma pedig a kedvenc könyves párosunkat választottuk ki. Amikor ennek a projektnek az ötlete felmerült akkor nálam teljes mértékben Ne érint sorozat hype volt, és bár azóta volt egy könyv aminek a párosa nagyon közel került hozzám, (A főnökre gondolok) megtartottam az eredeti ötletem, mert emlékszem mennyire imádtam olvasni a sorozatot és mennyire imádtam a romantikus oldalát.
Szóval az én kedvenc párom Julliette és Warner a Ne érints sorozatból. Erről már írtam a blogra egy bejegyzést itt, de az inkább csak a történetbe megy bele.

Figyelem a bejegyzés nagy mértékben SPOILERes lehet azoknak, akik még nem olvasták a harmadik részt!

Szóval, ha egy kicsit bele akarunk menni a történetbe, akkor arról van szó, hogy ez a pár először is furán ismerkedett meg. Az első részben elég bizar a kettejük közötti kapcsolat és mert Juliette halálosan szerelmes Adam Kentbe, de én már akkor sem tettem le Aaronról, mert Kentet utálom. A második részben már szerencsére kialakul valami kémia és már kezd sokkal inkább felforrósodni a hangulatot közöttük, és a harmadik részben minden kibontakozik :D

Aaron és Juliette


Név: Aaron Warner Anderson
Kor: 19
Haj: szőke
Szem: zöld
Szülők: Paris Anderson, Leila Warner- Delalieu (nagyapa)
Testvérek: Adam Kent, James Kent (féltestvérek)
Foglalkozás: 45-ös szektor parancsnoka és régense
Képesség: kioltja Juliette képességét és bárkiét áttudja venni

Név: Juliette Ferrars
Kor: 17
Haj: barna
Szem: zöldes-barna
Szülők: Evelyn Ferrars, Eric Ferrars
Képesség: az érintésével ölni tud, nagyon erős

Imádtam róluk olvasni, imádom a párosukat és egyszerűen külön külön is imádom a szereplőket.
Juliette az első részekben egy egész félénk, szerencsétlen lány volt, ami kezdetben kicsit bosszantó volt, de iszonyatosan jól fejlődött a karaktere és egy határozott, erős jellemé vállt. A kezdeti részekben még teljesen Adam párti, de szerencsére ennek vége lesz.
Érdekesség, hogy Juliette szülei a regényben nem jelennek meg, annyit tudunk róluk, hogy egyáltalán nem támogatták a lányukat és csak problémaként tekintettek rá.
Warner pedig egy erős, kegyetlen, könyörtelen karakterként volt beállítva, de a humor és valami tipikus álompasi szerű gén mindig is ott volt benne. A második résztől már az igazi jó oldala kerül képbe és az egyszerűen imádni való lesz, a harmadik részben pedig egy igazi álompasi.
Érdekesség, hogy a könyvben megemlítik, hogy rajong a divatért, egy teljes gardróbja van és nagyon stílusosnak van beállítva (én mondom, hogy álompasi).

Mikor a harmadik részben Aaron a házába viszi Juliettet, ott végre megismerhetjük a rendes énét és kiderül, hogy egyáltalán nem olyan kegyetlen, mint amilyennek először be volt állítva. Ahogyan egyre jobban kialakul közöttük a kapcsolat, már Juliettnek sem lesz olyan közömbös, de persze először ezt félt beismerni magának. Lejátszódtak azok a klisék, hogy a lány nem tudja mit érez és nem tud kit választani, meg blablabla... De valahogy annyira imádni való volt a közös életük, ahogy egyre jobban megkedvelték egymást és egyre több minden kiderült Aaronról, hogy itt már a klisék sem zavartak.
Iszonyú boldog voltam, mikor Juliette végre bevallotta már magának és Aaronnak is, hogy vele akar lenni. Innentől kezdve tényleg egy tökéletes álompár lettek.
Sajnos a történetük elég rövid idő alatt bontakozott ki, így nagyon várom a következő részt még több Juliette és Aaron résszel.

Azért különlegesek nekem a többi könyves pártól, mert imádom mikor egy könyvben nem csak egy nagy szerelme van. Ahogy Juliette Aaront választotta és nem Adamet, az is csak a sorozat fejlődésére vall.
Juliette nem önszántából került először Aaron mellé, később még is őt választotta.
Imádom, mikor Aaron szerelmemnek szólítja, az iszonyú aranyos.
Mindenki furának tartotta őket először együtt, ettől is olyan különleges, nem egy tipikus boldog egyszerű sztori az övék. Tetszettek azok a meghökkentő beszólások (főleg Kenjitől) kettejükre szólva. Persze a végén szerintem már mindenki belátta, hogy nekik együtt kell lenniük.
Nem érdekelték őket az előítéletek, csak egymással foglalkoztak.

Kedvenc idézetek: 

,,– Azt akarom, hogy ismerj – mondja lihegve, ujjaival kósza hajszálat simít ki arcomból. – Veled nem akarok Warner lenni.
Azt akarom, hogy mostantól más legyen. Azt akarom, hogy hívj Aaronnak.''

,,Annyira megsértődtél attól... attól, hogy arra kértelek, viselj női ruhát! – Rám néz, szemében vidámság csillan. – Arra készültem, hogy egy megzabolázhatatlan szörnyeteggel kell szembenéznem, aki képes... képes puszta kézzel megölni egy férfit. – Újabb nevetést harap el. – Te pedig azért hisztiztél, hogy tiszta ruhát kapsz és meleg ételt. Ó! – A fejét ingatva a mennyezetre néz. – Nevetséges voltál. Nagyon mulatságos... és soha nem szórakoztam olyan jól, mint akkor. El sem tudom mondani, mennyire élveztem. Élveztem, mennyire fel tudlak bosszantani – néz rám kaján mosollyal. – Imádom, ha kihozhatlak a sodrodból.''

,,-Szerezned kéne egy kutyát, szerelmem. Úgy hallottam, azok is ilyenek.
– Te tényleg borzasztó vagy!''

,– Beindulsz a pasitól, ugye?
Döbbenten állok.
Kenji felnevet.
– Még sosem láttam melegítőnadrágban. – Igyekszem teljesen közömbös hangon szólni. – Még sosem láttam rövidnadrágban.
Kenji összevonja a szemöldökét.
– Fogadni mernék, hogy ennél hiányosabb öltözékben is láttad.''

,,Warner keze a vállamon. Közelebb hajol, a fülembe súg: – Milyen könnyen lehet ezt levetni?''

Annyira kíváncsi vagyok mi lesz még velük, annyira várom, hogy olvashassak még róluk. Egy biztos a sorozat fantasztikus és ehhez nagyon is közre játszik Juliette és Aaron párosa. 


A blogprojekt további részt vevői:


Nagyon gyorsan eltelt ez a három nap, nagyon élveztem írni ezeket a bejegyzéseket és szerintem a többiek bejegyzései is nagyon jók lettek. Meg vagyok elégedve a saját bejegyzéseimmel is, szerintem a tegnapi Sirius Black-es sikerült a legjobban, de mindenhol leírtam, amit szerettem volna.
Ezentúl pedig minden hónapban majd egy újabb három napos bejegyzésekkel jövünk. :)


(források: http://shatterme.wikia.com/wiki/Shatter_Me_Wiki)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts