Kezd el hétfőn! Jay Asher: Tizenhárom okom volt...

,,-HELLÓ, FIÚK, LÁNYOK! Itt Hannah Baker, élőben és sztereóban.''

Mindig is fontosnak tartottam a jó hét indítót, és minden jó kezdést. Ezeket a bejegyzéseket azért kezdtem el, hogy legyen valami plusz ok- jelen esetben egy könyv- amivel a kevésbé szeretett hétfők jobbak lehetnek. A posztok szeptembertől kezdve minden hétfőn megjelentek. Aztán egyszer csak abba maradtak. Nem tudtam már milyen könyvről írni, nem volt ötletem, ezért inkább úgy döntöttem, hogy ezt most szüneteltetem. Úgy gondoltam, hogy ha majd lesz sok-sok új ötletem, akkor újra bele kezdek.

Képtalálat a következőre: „13 reasons why”Most pedig itt van a Tizenhárom okom volt... Hatalmas nagy hype van körülötte a hamarosan megjelenő sorozat miatt. Már én is nagyon várom.
A könyvet nagyon imádtam. Nem is emlékszem pontosan, mikor olvastam, de azt tudom, hogy egy este alatt elolvastam. Én nem nagyon szeretem az öngyilkos történeteket, vagy is néhányat szeretek, de próbálom kerülni az ilyen témákat.
És itt van ez a történet, amely úgy mutatja be egy lány öngyilkosságát, hogy ő maga meséli el a történetét kazettákon. Na én ezt egy nagyon király ötletnek tartottam. Magában Hannah-t is nagyon bírtam. 7 kazettán meséli el a 13 okot, ami miatt véget vetett az életének.
Én ezt a könyvet akkor nagyon szerettem. Mára már azonban ha visszagondolok rá felfedezek benne hibákat. A téma magában komoly. DE őszintén ennyi dolog miatt nem lehet valaki öngyilkos. Szerintem Hannah eltúlozta, mert ennyi erővel kb. minden diák öngyilkos lehetne.
Ezen kívül viszont nagyon szerettem a könyvet, tele volt csupa olyan gondolattal, amit imádtam. Imádtam a várost, ahogyan bejártuk a könyv alatt. Egyszerűen annyira sikerült átéreznem ezt a könyvet, akkor rendesen megérintett. Valamint ez volt az első vörös pöttyös könyvem is. És, hogy miért ajánlom másnak? Mert tetszett, meg volt a saját hangulata és nyomot hagyott.

,,Bemegyek az iskolába, elkések az első óráról, és lesz még egy közös napunk. Az egyetlen különbség az lesz, hogy én tudom, ez lesz az utolsó nap. 
Ti nem tudjátok.''

Miután elolvastam, már akkor rákerestem és belefutottam, hogy lesz film, aztán teltek az idők, kiderült, hogy sorozatot szeretnének készíteni belőle. Aztán pedig kiderült, hogy a Netflix készíti el a sorozatot. És nem is olyan régen befutott az első előzetes.
Március 31. a megjelenés, szerintem pedig jó, lesz, remélem, hogy az lesz. 
Az előzetes szerintem nagyon jó lett, tényleg úgy érzem, hogy sikerült átadnia a könyv hangulatát. A színésznő is szerintem nagyon jó Hannah lesz, de a Clayra is nagyon kíváncsi vagyok. Remélem, hogy ez a sorozat olyan lesz, mint a könyv, mert ismerve a Shadowhunterst, kicsit meg vagyok ijedve. Magában nem is tudom, hogy mit várjak tőle, de nem is próbálom túl gondolni, várom a sorozatot, kíváncsi vagyok rá. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts