Blogprojekt #3- Halloween 2. nap



Sziasztok! :)
Tegnap már elkezdődött a Blogprojekt egy különleges őszi, Halloween-i hangulattal. Ma ezt még jobban fokozni szeretnénk ezért a legőszibb és leghátborzongatóbb borítókat gyűjtöttük össze nektek. 

Én a magam részéről ennél a témánál először is eléggé kétségbe voltam esve, mert hirtelen semmilyen Halloween témájú könyv nem jutott az eszembe, pláne nem még borítón. Aztán minél jobban végig böngésztem molyon annál jobb ötleteim lettek. Próbáltam olyan borítókat keresni amik ősziesek és tükrözik a Halloween ijesztő jellegét. 

Először is a saját olvasott könyveim közül válogattam:

Becca Fitzpatricktől a Csitt, csitt sorozat
Az egész sorozat borítóinak van valami hátborzongató hangulata. Úgy gondolom tökéletesen bele illik ebbe a komor, esős, szürke őszi időbe. Magába ez a sötét hangulat a könyv teljes egészére igaz is, így simán elmehetne egy Halloween jellegű könyvnek.

Kerstin Gier: Silber - Az álmok első könyve
Ugyanúgy a hátborzongató kategóriához tartozik, hiszen ebben aztán tényleg minden olyan Halloween hangulatú. Egy igazi fantasy könyv, ami iszonyú különleges és az írónő csodásat alkotott vele. Komolyan, aki még nem olvasta a Silbert az ne habozzon. Hisz ebben a könyvben a temetőtől kezdve az álmokig minden meg van. Tökéletesebb őszi olvasmányt nem is tudnák mondani és én teljesen úgy érzem, hogy illik a Halloween időszakához is. 


Tavi Kata: Táncvarázs
Ez is egy teljesen őszi borító a narancssárga könyvoldal és a levelek a borítón egy igazán őszi hangulatot adnak a könyvhöz. Ezen kívül amúgy ezen a borítón semmi nem tetszik a rajta szereplő emberek meg túl öregek egy ifjúsági regényhez, főleg a pasi. 


Richelle Meed: Vámpírakadémia 2. és 6. része
A Vámpírakadémia sorozat utolsó része teljesen őszi, ijesztő borítót kapott. Magában hihetetlenül imádom a sorozatot és nem is volt kérdés, hogy a mai posztban ez a borító is szerepelni fog. Telihold, ijesztő varjú, kovácsoltvas kapu és ez a teljes vörös, ködös háttér. Valamint a második rész is egy hasonló piros, ijesztő kastély szerű megoldása is teljesen illik ide. Rögtön az jutott róla eszembe, amikor a csokigyűjtögetés alatt a filmekben mindig van egy ijesztő kastélyszerű ház, ahova félnek bemenni a gyerekek csokit kéregetni.


April Genevieve Tucholke: Wink, Poppy, Midnight
Hát skacok nem tudom ki hányadán áll a könyvvel, de szerintem mindenki elég rosszban van vele. Ahogy kerestem a borítókat épp ráakadtam erre a könyvre és rájöttem, hogy van valami Halloween-os beütése a könyvnek. Nem mondom, hogy egy tipikus őszi borító, de van valami hátborzongató a borítón és a történetben is. Konkrétan én nagyon szarul éreztem magam az olvasás közben, sőt már afféle félelem is volt bennem, de szerintem ezt már kínomban éreztem, annyira nem volt jó.



Most pedig a könyvek amiket nem olvastam, de Halloween-os borítójuk van:

Lois Duncan: Tudom, mit tettél tavaly nyáron
Na igen benne van a nyár szócska a címben, de ettől még ez egy totál őszi és ijesztő borító.  A könyv történetesen holnap jelenik meg a Könyvmolyképzőnél, nálam pedig kívánságlistás. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lehet, de az egy biztos, hogy igazán Halloween-i a borítója.


Agatha Christie: Halloween és a halál
Őszintén sajnálom, hogy nem ismertem meg hamarabb ezt a könyvet és épp, hogy csak a napokban fedeztem fel molyon. Jó lett volna elolvasni ebben az időszakban, de hát ki tudja még talán megejtem. A könyv amúgy megjelent Ellopott gyilkosság címmel is, így úgy gondolom, hogy ha csatolom mindkettő borítóját azok ugyanúgy hátborzongatóak. Talán ezek a leginkább Halloween típusú borítók ebben a bejegyzésben :D 


Stephen King: Az 
Hogy őszinte legyek Stephen King összes könyvét csatolhatnám ide, mert mind hihetetlenül hátborzongató és habár nem Halloween témájúak igazán illenének ide. 
Én most még is a most annyira népszerű Az-t választanám, mert szerintem nagyon király ez az új borító és nagyon Halloween-i jellegű. Még nem olvastam el a könyvet, DE baromira tervben van és még a szünet alatt szeretném elkezdeni. 


Sara Shepard: Pretty little liars
Magába ha csak a sorozat Halloweeni különkiadásaiból indulok ki azok egyszerűen hihetetlenül királyak. Ez miatt már a borító mellett sem tudok csak úgy szó nélkül el menni. Ezek a fekete ruhába öltözött hazugok ahogy a földön ülnek és közben a külsejük is totál ezt a horror témát foglalja magába. 


Nézzétek meg a többieknél is az összegyűjtött a borítókat: 
Never Grow Up
Libellum

Ennyi borítót gyűjtöttem most össze, ha van kedvetek kommentbe írjátok meg a ti kedvenc Halloween-i borítóitokat. Holnap pedig az utolsó Blogprojektes bejegyzéssel jövök! xxx


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts