Órarend book tag


Sziasztok! :)
Petra a Könyvespolc blogról kihívott egy book tag-re, amit először is nagyon szépen köszönök neki!  Az én kihívottam Lili a Never Grow Up blogról.
Már egy ideje benne vagyunk a suli időszakban és a kihívást is már jó pár napja megkaptam, de egyszerűen csak most tudtam időt szakítani az elkészítésére. A mostani órarendemmel viszonylag ki vagyok békülve, de azért ha könyvekkel kéne foglalkoznom az órákon ezen kategóriák szerint azt sokkal jobban élvezném :D

Matek- egy nagyon unalmas könyv
Sajnos nem egy unalmas könyv van az olvasási listámon. A legyek ura volt az utolsó olvasmányom, ami nagyon unalmas volt és szinte csak szenvedtem vele. Sajnos egyáltalán nem tudtam szeretni a regényt, pedig nagyon azt vártam tőle, hogy imádni fogom. 

TESI- egy könyv, melyben valami sport szerepel
Mivel utálom a sportokat és a tesit is, így ami sportra először eszembe jut az a tánc. Még pedig akkor Tavi Kata Nyitótánc c. teljes sorozata. Jó ebben, megjelenik a kosár is, de nekem a tánc van a középpontban. Nagyon szeretem ezt a sorozatot, az utolsó rész pedig hamarosan meg is jelenik. 

Kémia- egy könyv, amit régen szerettél, de most már nem
Hú konkrét ilyen könyv nem jut eszembe, de én például  Jacqueline Wilson könyveit olvastam régen. Akkor nagyon szerettem azokat a könyveket, de ma már, ha bele gondolok nagyon egyformának tartom őket témailag, és  szerintem elég depresszívek.

Történelem- egy történelmi témájú könyv
R. Kelényi Angelika: A grófnő árnyékában. Nem rég olvastam és nagyon tetszett. A könyvről írott értékelésemet ide kattintva találjátok. 

Idegen nyelv- egy idegen nyelven írt könyv
A nyáron olvastam angolul Jenny Han P. S. I still love you c. könyvét. Ami A fiúknak, akiket valaha szerettem folytatása. Imádom az egész sorozatot. Nagyon könnyed, humoros, kikapcsolódásra tökéletes könyv. Szerencsére angolul sem voltak vele nehézségeim, így nagyon élvezetes volt olvasni :)

Irodalom- egy klasszikus regény
Zabhegyező. Elmondhatatlanul imádom ezt a remek könyvet. A gondolatai hihetetlenül jók, az írásmód könnyed és csak úgy olvastatja magát. A legjobb benne az, hogy könnyű azonosulni a könyvvel, mert jó párszor érezhetjük azt, hogy basszus ez teljesen jogos.

Földrajz- egy különleges országban játszódó könyv
Ilyen rengeteg van, minden jó fantasy könyvnek különleges, saját kis világa van. Szerintem ezek a különleges országok is naggyá teszik a könyvet. Én imádom a fantasy könyveket és rengeteget olvastam már, ami kitalált-különleges országban játszódott, így nem tudok csak egyet kiemelni.

Nyelvtan- egy könyv, melyben rengeteg nyelvtani és nyelvhelyességi hibát fedeztél fel
Hát ilyen, szerencsére nincs sok. Magában lehet az, hogy én is, mivel nem Magyarországon lakok, itt nálunk is van egy saját kis nyelvjárás. Így nem akadok ki a nyelvhelyességi hibákon, mert én is tudok mondani olyat, amitől szerintem sokan a fejüket fognák xd
De még is meg említem a Tenger Boszorkányát, mert ott volt pár nyelvtani dolog, ami nagyon idegesített.

Fizika- egy könyv, amit mindig is utáltál is utálni is fogsz
Túlzásnak tartom az utálom szavat. A Wink, Poppy. Midnight viszont egy katasztrófa volt. Nem tudom miről szólt, mert valójában nem szólt semmiről. Időpocsékolásnak tartom, hogy elolvastam és még most is bánom.

Informatika- egy könyv, amiről nem tudod eldönteni, szereted-e vagy sem
Épp az előző bejegyzésben említettem pontosan így Meg Rosofftól a Majd újra lesz nyár c. könyvet. Tényleg nem tudom eldönteni, hogy jó-e volt, de azért talán a tetszéshez közelebb állok.

Biológia- egy könyv, amit időnként szeretsz, időnként nem
A felhők fölött 3 méterrel. Egyszer nem vagyok tőle elájulva, máskor meg úgy gondolok vissza rá, hogy baromira jó volt. Lehet, hogy közre játszik, hogy már nem igazán emlékszek rá.

Ének-egy zenei témájú könyv
Colleen Hoover: Maybe Someday. Hihetetlenül csodálatos, megható, humoros és aranyos könyv. Nagyon imádtam olvasni. Iszonyatosan kidolgozott volt. A zene hatalmas szerepet kapott benne, mivel a könyvben említette dalokat tényleg megírták és meghallgathatóak online is. A szereplőket imádtam és az egész könyv egy nagy csoda volt.

Technika- egy könyv, amit vártál, de nagy csalódás volt
A Vörös királynő második része. Az első részt imádtam és alig vártam, hogy olvassam a második részt is, errefő szörnyű volt. A szereplőnek állandó depressziós nyavalygásai voltak. Egyáltalán nem volt olyan pörgős, mint az első rész és közel sem volt olyan jó.

Etika- egy sok tanulságot tartalmazó könyv
Ilyen nagyon sok könyvben előfordul. Ott van a Zabhegyező, a Big Magic, a Polaroidok és még számtalan jó tanulságos könyv, de most hirtelen ezek jutottak eszembe :D

Rajz-egy könyv, aminek gyönyörű a borítója
Ilyen is rengeteg van, nem lenne fer egy könyvet kiemelni.

Osztályfőnöki- egy vicces könyv
Baráth Viktóriától A főnök. Amióta elolvastam, kb. minden barátomat avval traktálom, hogy mennyire imádom azt a könyvet. Múltkor már éppen felolvastam a kedvenc vicces jeleneteimet, és igen ők is nevettek :D

Ennyi is lett volna ez a tag. Nagyon élveztem az elkészítését. Elég érdekes volt, ahogyan az utált tantárgyakhoz teljesen szeretett könyvet tudtam kapcsolni :D

Ha megtetszett a tag, nyugodtan készítsétek el :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts