Blogprojekt #3- Halloween 3. nap


Sziasztok! :)
Ma elérkeztünk az e havi Blogprojekt utolsó bejegyzéséhez. A mai témánk a hátborzongató helyszínek és szereplők összegyűjtése volt. 

Először is szeretném kezdeni a helyszínekkel: 

Katie Alender: A rossz lányok nem halnak meg
A könyvről ide kattintva találtok egy értékelést. Maga pedig ez a régi ház egy tipikus hátborzongató
helyszín. Nekem rögtön az American Horror Story első évadjában látott gyilkos ház ugrik be róla.

Dan Wells: Nem vagyok sorozatgyilkos
Az a vicces hogy magába még Johnt nem is tartom igazán hátborzongatónak, de a házukat annál inkább. Sőt bevallom az egész város, ami megjelenik a könyvben az kelt bennem valami rossz, kellemetlen érzést.

Josh Malerman: Madarak a dobozban
Ez egy horror regény, amit én nem igazán szerettem... DE a helyszín szerintem baromi ijesztő  és garantáltan könnyű beparázni tőle olvasás közben. Ez minden helyszínre igaz, ami megjelent a könyvben.

Kemes Fanni: A napszemű Pippa Kenn
Na ezek az erdő közepén álló házak nekem egyszerűen elég parásak, így muszáj meg említenem ezt a helyszínt is.

Hátborzongató szereplők: 

A Vörös királnyő sorozatból Mavon Calore. Egyszerűen az ő karakterét kicsit sem csípem. A második részben már iszonyatosan ellenszenvessé vállt és konkrétan már félelmetes őrült viselkedése volt.

A Harry Potter sorozatból Voldemort. Már rendesen mainstream lesz nálam, hogy minden bejegyzésben fel kell hoznom a Harry Pottert :D Na, de Voldemort az igazi fő gonosz. Ő rá nincsenek szavak, én szerintem ő egy annyira jól felépített ördögi karakter, hogy ez miatt én egyáltalán nem utáltam. A kép, amit választottam nem éppen hátborzongató, de tök cuki :DDDD

Anabel Scott a Silber trilógiából. A csaj egyszerűen kiborító. Viszont tök jó, hogy egy nő 'főgonosz' is tud hátborzongató lenni.

Könyvek egyszerre hátborzongató szereplőkkel és helyszínekkel:

Wink, Poppy, Midnight. Már az előző posztban megemlítettem ezt a könyvet, és egyszerűen tényleg annyira hátborzongatóak a szereplők és a helyszínek is. Nagyon fura ebben a könyvben minden. Mindent hátborzongatónak tartok, ami ehhez a könyvhöz köthető :D

William Golding: Legyek ura
Teljesen úgy érzem, hogy ez az egész könyv baromira parás. Minden karakter és az, hogy lakatlan sziget a helyszín az magába megadja a teljesen hátborzongató hangulatot a könyvhöz.


Becca Fitzpatrick: Tükörjég
A könyvben megjelenő Teton-hegység és az ott lévő helyszínek teljesen ijesztővé teszik a könyvet. Ez a könyv műfajilag is egy horror YA, de viszont baromi jó. Tökéletesen megadja az ijesztő hangulatot olvasás közben és amúgy is csak úgy olvastatja magát. Én imádtam, viszont a benne lévő Calvin egy nagyon ijesztő szereplő.

A Blogprojekt további résztvevői:

Ezennel pedig véget is ért volna a mai bejegyzés és ezzel együtt az e havi Blogprojekt. A következő hónapban egy újabb témával jövünk. Addig is mindenkinek még kellemes őszi szünetet (már ami még maradt belőle) kívánok, és emlékezettek meg az elhunyt szeretteitekről is! xxx




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Popular Posts